اخبار داغ

ماجرای تمام شدن بنزین بالگرد حامل وزیر راه در آسمان کردستان!

ماجرای تمام شدن بنزین بالگرد حامل وزیر راه در آسمان کردستان!
سفر وزیر راه و شهرسازی در روز پنجشنبه به شهرستان بیجار به علت تمام شدن بنزین هلیکوپتر بر فراز دیواندره با 4 ساعت تاخیر انجام شد و وزیر مجبور شد بقیه راه را با ماشین طی نماید و مسوولان شهرستان بیجار در این سفر دیر هنگام و عجله ای نتوانستند هیچکدام از مطالبات مردم را بیان نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، روز پنجشنبه 18 مهرماه استان کردستان میزبان وزیر راه و شهرسازی بود و شهرستان بیجار با توجه به داشتن پروژه های تاریخی در زمینه راه یکی از مقصدهای سفر وزیر بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

طبق برنامه اداره راه و شهرسازی شهرستان بیجار که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود ، قرار بود وزیر ساعت 13:45 از طریق هلیکوپتر وارد بیجار شوند و برنامه سفر وی لندینگ در پد بیمارستان امام حسین (ع) ، مراسم استقبال و مشایعت ، بازدید از محور بیجار زنجان ، بازدید از محور بیجار همدان، بازدید از کنار گذر جنوب غربی، بازدید از غیر همسطح چنگیز قلعه و بازدید از قطعات بیجار دیواندره اعلام شد.

,

ساعتی که قرار بود وزیر راه وارد بیجار شود رسید ، اما وزیر نرسید و طبق گفته مسوولان ، هلیکوپتر وزیر یک ساعت دیگر در پد بیمارستان می نشنید ، اما بعد از گذشت سه ساعتی خبر رسید که بنزین هلیکوپتر وزیر بر فراز شهر دیواندره تمام شده و ناچار به نشست اضطراری شده است و آقای وزیر مجبور شدند بقیه راه با ماشین طی نمیاد تا شاید بداند جاده های استان کردستان قتلگاهی است که هر روز قربانی می گیرد.

,

بالاخره ساعت 6 عصر روز پنجشنبه وزیر راه به همراه استاندار، نماینده بیجار و سقز، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل راه و شهرسازی و تعدادی از معاونین استاندار برای بازدید از پروژه های راه وارد شهرستان بیجار شدند.

,

سهم شهرستان بیجار از وجود سفر وزیر راه حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه بودکه بیشتر آن در خودرو بوده و حدود ۱۲ دقیقه هم در دو پروژه جاده بیجار_دیواندره و بیجار_همدان پیاده شده و بازدید کرد.

,

اما آنچه قابل تامل بود ، بی برنامگی در اندک دقایق حضور وزیر راه و شهرسازی در بیجار موج می زد ، آنطور که مشخص بود برای این بازدید هیچگونه برنامه ریزی نشده بود و در این میان تنها کسی که توانست از موقعیت استفاده کند و درد دل های خودش را بیان نماید ، پیمانکار پروژه تاریخی بیجار همدان بود .

,

وزیر راه و شهرسازی در فرصت کم با اشاره به پروژه اتصال راه آهن تهران-زنجان-تبریز به راه آهن همدان- سنندج از مسیر بیجار گفت: این پروژه در دست مطالعه قرار دارد و فاز اول آن انجام شده است .

,

جناب وزیر برای مردم بیجار گروس سوال است ، جاده بیجار همدان که در فاز عملیاتی بود 36 سال طول کشید ، حالا راه آهنی که بیش از یک دهه در فاز مطالعاتی است ، چند ساله می خواهید بسازید ، حتما یک قرن فرصت کافی برای رسیدن راه آهن به بیجار است!!

,

اگر مطالعات راه آهن انجام شده و پروژه جدید برای طرح انتخاباتی آقایان نیست،نحوه انجام آن را شفاف به اطلاع مردم برسانید و این پروژه به سرانجام کارخانه سایپا ، فولاد و آهن اسفنجی دچار نشود.

,

در این فرصت اندک و عجله ای حتی فرماندار بیجار فرصت نکرد مطالبات مردم در زمینه راه های مواصلاتی را به سمع وزیر برساند و از او قولی برای این شهرستان محروم و مظلوم بگیرد.

,

مطالباتی مانند: راه آهن، جاده بیجار _ یاسوکند، جاده یاسوکند _ تکاب ، جادهای خاکی روستاها که بعد از 15 سال برای آسفالت 5 کیلومتر باید طعم تلخ غربت را بر کام خود شرین کنند و به شهر مهاجرت نمایند.

,

یکی از برنامه های سفر وزیر به بیجار بازدید از جاده بیجار - همدان بود که علیرغم اصرار فرماندار در این سفر ، وزیر از جاده بیجار_زنجان بازدید نکرده و به سنندج عزیمت نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه