اخبار داغ

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد؛

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس امدادی به اسدآباد اضافه می‌شود/سلامت زائران را با بررسی آب و غذا تضمین می‌کنیم

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس امدادی به اسدآباد اضافه می‌شود/سلامت زائران را با بررسی آب و غذا تضمین می‌کنیم
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بااشاره به اینکه به دنبال اضافه کردن یک اتوبوس آمبولانس به ناوگان امدادی این دانشکده جهت خدمت رسانی به زائران کربلا هستیم، گفت: سلامت زائران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور بازرسی و بررسی سلامت آب، غذا و خادمین ایستگاه‌ها را از مهمترین اولویت‌های خود قرار دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام‌رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به تشکیل کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین در اسدآباد، امنیت سلامت زائران را مهم خواند و اظهار کرد: سلامت زائرین برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و خدمت به آنان برای ما افتخاری بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از بازوان دانشکده علوم پزشکی و همواره کمک کار امورات این دانشکده است، افزود: درمانگاه شبانه روزی بیمارستان حضرت امیر المؤمنین ع در راستای ارائه خدمات در این ایام، آماده پذیرش زائرین است.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه کلیه کدهای فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به صورت شبانه‌روزی آماده است، تصریح کرد: دغدغه اصلی ما ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب و حفظ سلامت زائرین است و کار خیر هم می‌بایست همراه با رعایت موازین بهداشتی و حفظ سلامت آنان باشد.

,

وی یادآور شد: کارکنان بهداشت محیط همراه با ادارات دیگر، روزانه در حال بازرسی به صورت شبانه روز از رستوران‌ها، ایستگاه‌ها و محل‌های طبخ مواد غذایی جهت زائران هستند‌.

,

مخصوصی بازرسی و بررسی سلامت آب، غذا و خادمین ایستگاه‌ها را از مهمترین اولویت‌های دانست، افزود: پد بالگرد در حال آماده سازی و احداث است و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

,

وی تأکید کرد: در نظر داریم یک اتوبوس آمبولانس را به ناوگان امدادی دانشکده اضافه کنیم و تقریباً در همه ایستگاه‌های شهرستان اسدآباد کد فوریت‌های پزشکی مستقر است.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: بیمارستان حضرت قائم (عج) آمادگی کامل برای پذیرش بیماران و زائرین سیدالشهدا ع را دارد و مسیر بیمارستان در این ایام می‌بایست کاملاً باز باشد، البته از شهرداری درخواست نصب تابلوی راهنمای بیمارستان را در مبادی ورودی و خروجی شهر کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه