اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان/ بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در زنجان کشف شد

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان/ بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در زنجان کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 60 هزار نخ سیگار و 172 کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج خانی پور٬جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودرو های عبوری در اتوبان زنجان - تبریز به یک دستگاه کامیون  مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 60 هزار نخ سیگار و 172 کیلوگرم شکلات خارجی  قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد شده است.

,

خانی پور با اشاره به مبارزه جدی ماموران انتظامی استان با قاچاق کالا و ارز گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

,

کشف بیش از 8 کیلوگرم تریاک در زنجان

, کشف بیش از 8 کیلوگرم تریاک در زنجان,

وی در ادامه از کشف 8 کیلو و500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی خبر داد .

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پاسگاه انتظامی قره بلاغ از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد.

,

خانی‌پور افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از طریق اتوبان زنجان- قزوین به وسیله یک دستگاه خودرو حمل و توزیع کند.

,

وی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز شد خاطر نشان کرد: ، مأموران موفق شدند متهم را با یک دستگاه سواری تندر ال 90 در اتوبان زنجان - قزوین شناسایی و متوقف کنند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهم 8 کیلو و500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در پشت خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

,

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه