اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبرداد

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 21 مورد حادثه طی هفته گذشته

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 21 مورد حادثه طی هفته گذشته
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی هفته گذشته نیروهای هلال احمر به 21 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک هفته گذشته اظهار کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به 21 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: 76 درصد خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای 14 درصد به صورت حضوری و 10 درصد خدمات در دیگر حوزه‌های امدادی ارائه شده است. 
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی ماموریت‌های هفته گذشته به217 حادثه دیده امدادرسانی شده است که 70 درصد از این افراد در حوادث جاده‌ای و 29 درصد به صورت حضوری و یک درصد در حوادث کوهستان و شهری خدمات گرفته‌اند. 
,
 
,
شهریاری عنوان کرد: 66 نیروی هلال احمر در قالب 27 تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند. همچنین 7 خودروی نجات و 18 دستگاه آمبولانس در این حوادث به کارگیری شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: طی این مدت 110 نفر توسط پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده‌اند همچنین 110 بسته غذایی در بین این افراد توزیع شده است.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیان یک ساعت و 45 دقیقه و 52 ثانیه بوده است.
,
 
,
شهریاری بیان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره 112 تماس گرفته یا به نزدیکترین پست امدادی هلال احمر مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه