اخبار داغ

جو پایدار اولین روز هفته اصفهان/ وضعیت جوی جاده های منتهی به مرزهای غربی در روزهای آینده

جو پایدار اولین روز هفته اصفهان/ وضعیت جوی جاده های منتهی به مرزهای غربی در روزهای آینده
کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود امواج ناپایدار از فردا به استان، شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و شدید و بارش های رگباری خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با وضعیت آب و هوای استان در روزهای آینده با بیان اینکه نقشه های هواشناسی جو پایداری را برای امروز پیش بینی می کنند، اظهار کرد: با ورود امواج ناپایدار از فردا به استان، شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و شدید و بارش های رگباری خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه این بارش ها در مناطق غربی و شمال استان پیش بینی می شود، اعلام کرد: این بارش ها در برخی از مناطق با رعد و برق و طوفان لحظه ای موقت همراه خواهد بود.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون وضعیت آب و هوایی جاده های غربی استان به دلیل استقبال مسافران از مراسم پیاده روی اربعین، عنوان کرد: شرایط باد شدید و رگبارهای موقت برای این مناطق پیش بینی می شود، اما این سیستم جوی، شدید نخواهد بود.

,

سیدان با بیان اینکه پیشینه و کمینه دمای استان اصفهان، امروز به ترتیب 31 و 9 درجه سانتی گراد خواهد بود، تصریح کرد: چوپانان با 35 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با 3 درجه سانتی گراد گرم ترین و سردترین شهرهای استان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه