اخبار داغ

قاتل شهید میلاد امینی به هلاکت رسید

قاتل شهید میلاد امینی  به هلاکت رسید
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: قاتل شهید میلاد امینی، مدافع امنیت، در درگیری مسلحانه با مأموران نیروی انتظامی در اصفهان به هلاکت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین بساطی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از هلاکت قاتل شهید استوار یکم میلاد امینی خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته در محدوده خیابان امام خمینی(ره) شهر اصفهان مأموران نیروهای انتظامی در عملیاتی ضربتی و هوشمندانه با استفاده از شگردهای پلیسی، دو قاتل شهید میلاد امینی شناسایی و در درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی عامل اصلی این جنایت که فردی  ۴۵ساله بود به هلاکت رسید و همدست وی دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به کشف و ضبط یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، دو قبضه اسلحه گرم و  ۶۰ تیر جنگی از متهمان در این عملیات، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروهای انتظامی بر سر پیمان خود برای حفظ امنیت، تا پای جان ایستاده‌اند و اجازه ناامنی را به کسی نخواهد داد.

,

وی تصریح کرد: حدود 10 روز قبل و در آستانه هفته نیروی انتظامی استوار یکم  میلاد امینی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شاهین‌شهر با دو سارق مسلح درگیر و از ناحیه دست و شکم مجروح شد که پس از دو روز به علت شدت جراحات در بیمارستان گلدیس به درجه رفیع  شهادت نائل آمد و سرباز وظیفه میلاد فلاحتی نیز در این درگیری با اصابت گلوله مجروح شد.

,

سرهنگ بساطی افزود: پیکر مطهر شهید ناجا استوار یکم میلاد امینی، ۱۱ مهرماه در شهر درچه تشییع و در گلزار شهدای ولاشان این شهر به خاک سپرده شد و از این  شهید بزرگوار یک فرزند دختر یک و نیم ساله به یادگار مانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه