اخبار داغ

مسئول سازمان آتش نشانی بوکان خبر داد؛

جمعه پر حادثه در بوکان/ ۶ کشته و مصدوم در ۴ سانحه

جمعه پر حادثه در بوکان/ ۶ کشته و مصدوم در ۴ سانحه
مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در بوکان با در ۴ فقره سانحه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر نیز به شدت مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فواد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار کانی پرس، عنوان کرد: در اولین حادثه یک شهروند بوکانی حین کار با سنگ فریز در ساختمان نیمەکارە ای نزدیک میدان شهدا در سقز دچار حادثه شد که به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

وی، در خصوص حادثه دوم نیز که طی ۲۴ ساعت گذشته در بوکان به وقوع پیوسته، گفت: صبح روز جمعه ۲۰ مهر ماه یک دستگاه تراکتور به هنگام شخم زدن زمین در روستای دوکچی از توابع شهرستان بوکان واژگون شد که متاسفانه در این حادثه راننده جوان تراکتور در دم جان خود را از دست داد.

,

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان، افزود: در سومین حادثه یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی روستای گوگ تپه به شدت برخورد کرد که منجر به مرگ راکب موتور سوار شد.

,

وی، ابراز داشت: همچنین سقوط خودروی پژو ۲۰۶ از روی بلوار ابتدای مسیر تفریحی روستای کوسه و برخورد با تیر برق داخل بلوار و ۲ خودروی دیگر، دو مصدوم از خود برجای گذاشت.

,

هاشمی، خاطرنشان کرد: این حادثه باعث آسیب زدن به یک تیر برق و تعدادی گل و بوته داخل بلوار نیز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه