اخبار داغ

گزارش اولین روز حضور زائران افغانستانی در مرز دوغارون؛

امنیت کامل مرزی برای زائران و خادمان اربعین حسینی تأمین شده است/ برپایی موکب‌های خدمت‌رسان به زائران افغانستانی در تایباد

امنیت کامل مرزی برای زائران و خادمان اربعین حسینی تأمین شده است/ برپایی موکب‌های خدمت‌رسان به زائران افغانستانی در تایباد
فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش مسائل خدماتی و تأمینی را به صورت جدی دنبال می‌‌کند، گفت: اطراف گمرک و محور تایباد تأمین خوبی صورت گرفته و نیرهای مسلح که امور خادمی را انجام می‌دهند با اطمینان خاطر خدمت‌رسانی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین ملکی، امام جمعه شهرستان تایباد در گفت‌وگو با صبح توس؛ در حاشیه بازدید از موکب های خدمت رسانی به زائران افغانستانی در مرز تایباد اظهار کرد: اربعین طلیعه ظهور تمدن بزرگ الهی و انسانی است که تمدن های موجود عالم را نارسا و ناقص می‌بیند چون تمدن های موجود صرفا تمدن های زمینی بدون وحی آسمانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: برجسته ترین پیام اربعین، پیام بعثت، نظام ولایت و امامت است.

,

امام جمعه شهرستان تایباد گفت: فلسفه بعثت ابتدا این است که عبادت و بندگی پروردگار در جامعه انسانی، نهادینه و تبدیل به فرهنگ شود.

,

, ,

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با مستکبران و ظالمان جهان افزود اربعین نوید و مژده رهایی برای تعالی است و جهان را در آستانه پیچ تاریخی به نفع بشریت و عدالت قرار داده لذا هرکس باید در این راستا انجام وظیفه کند.

,

حجت‌الاسلام ملکی تصریح کرد: موکب های موجود در مرز دوغارون به صورت آتش به اختیار با همکاری مردم، سپاه، بسیج و ناجا برپا شده است.

,

وی افزود: مردم به عشق سیدالشهدا(ع) در این موکب ها فعالیت دارند تا برای زائران افغانستانی که از مرز دوغارون وارد تایباد می‌شوند و راهی کربلا هستند بهترین خدمت رسانی انجام شود.

,

 

,

در ادامه سرهنگ شکرالله خسروی، فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مردمی در مرز دوغارون در حال خدمت رسانی به زائران اربعین است.

,

وی با بیان اینکه ارتش مسائل خدماتی و تأمینی را به صورت جدی دنبال می کند افزود: اطراف گمرک و محور تایباد تأمین خوبی صورت گرفته و نیرهای مسلح که امور خادمی را انجام می دهند با اطمینان خاطر خدمت‌رسانی دارند.

,

, ,

فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی نیروی زمینی ارتش گفت: خدمات رسانی از جمله احداث نانوایی، توزیع صبحانه و ناهار، آب آشامیدنی، شربت و موارد الزامی دیگر انجام می شود.

,

وی با اشاه به اهمیت موضوع مهدویت و قیام عاشورا افزود: اربعین پیوند دهنده پیام شهادت حسینی با مهدویت است.

,

سرهنگ خسروی تصریح کرد: پیام اربعین برای استکبار جهانی، نوید دهنده تشکیل تمدن اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی پایه ریزی شده است.

,

وی افزود: آثار استقرار تمدن اسلامی را در منطقه و جهان شاهد هستیم و لذا قطعا مستکبران و ظالمان این موضوع را تحمل نخواهند کرد و ترس و هراس ویژه ای از چنین مراسماتی مانند اربعین دارد.

,

فرمانده تیپ ۲۷۷ شهید تولایی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نیز از نابودی خود با وجود شور حسینی در میان مسلمانان هراس دارد و امیدواریم روزی محقق شود که پرچم صلح و برادری نشأت گرفته از اسلام ناب در جهان برافراشته شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه