اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خبر داد

افزایش دو برابری پروازهای مشهد به نجف/ ۱۵ هزار زائر اربعین از فرودگاه مشهد به عتبات عالیات سفر کردند

افزایش دو برابری پروازهای مشهد به نجف/ ۱۵ هزار زائر اربعین از فرودگاه مشهد به عتبات عالیات سفر کردند
محمدباقر قاسم زاده گفت: پیش‌بینی می‌شود از ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آبان ماه پروازهایی که مقصد آن‌ها نجف اشرف است، افزایش دو برابری نسبت به ماه‌های عادی سال داشته و به ۱۴۱ پرواز رفت و برگشت به عتبات عالیات برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قاسم‌زاده، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: از ۱۰ روز گذشته تاکنون، بیش از ۱۵ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد به عتبات عالیات و عراق، سفر کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مقصد این تعداد از زائرین حسینی به دو شهر نجف و بغداد بوده است که یا به طور مستقیم به نجف سفر کرده و یا به بغداد رفته و از آنجا راهی راهپیمایی عظیم حسینی شده‌اند.

,

قاسم زاده یادآور شد: پیش بینی می شود طی برنامه ریزی های انجام شده از ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آبان ماه پروازهایی که مقصد آن‌ها نجف اشرف است، افزایش دو برابری نسبت به ماه های عادی سال داشته و به ۱۴۱ پرواز رفت و برگشت به عتبات عالیات برسد.

,

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امسال برنامه ریزی گسترده ای جهت رفاه حال زائران حسینی و عتبات عالیات در ایام اربعین از طریق فرودگاه هاشمی نژاد مشهد انجام شده است و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل در خدمت زائرین حسینی باشیم.

,

وی بیان کرد: از نهم تا نوزدهم مهر ماه سال جاری بیش ۱۵ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی از طریق فرودگاه مشهد و توسط ۶۳ پرواز به مقصد نجف و ۲۸ پرواز به مقصد بغداد سفر کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه