اخبار داغ

با حضور مسئولان استانی:

فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد

فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد
فرمانده سپاه جدید نهاوند با حضور مسئولان استانی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان همدان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این مراسم از خدمات و تلاش های سرهنگ حسن مرادی فرمانده سابق سپاه ناحیه نهاوند قدردانی و سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

,

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان در این مراسم گفت: در همایش فرماندهان و دیدار با رهبر انقلاب ایشان توصیه های مهمی داشتند و کادر سازی و استفاده از تجربیات سپاه از جمله تاکیدات ایشان به فرماندهان سپاه بود.

,

وی گفت: سپاه از مردم و در کنار مردم و برای مردم خدمت می کند و با عشق و ایمان به این خدمت افتخار می کند.

,

مجیدی گفت: در سابقه ۴۰ ساله انقلاب همیشه سپاه در کنار مردم بوده است و در عرصه های مختلف سپاه خوش درخشیده است.

,

وی افزود: مردم نهاوند در کمک به جبهه مقاومت بسیار خوب عمل کردند و دارای روحیه جهادی است.

,

, ,

فرمانده سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه ما در کشور خودمان‌ محصور نشدیم و نگاه را عمیق تر کردیم و به سمتی بردیم که دشمن در حال توطئه بود افزود: وقتی که دشمن به عراق و سوریه تعرض کرد و می خواست به مرزهای ما برسد این رشادت های رزمندگان بود که در مقابل دشمن ایستاد و دشمن را زمین‌گیر کرد.

,

با روحیه مقاومت می توان در مسائل فرهنگی و اقتصادی موفق بود

, با روحیه مقاومت می توان در مسائل فرهنگی و اقتصادی موفق بود, با روحیه مقاومت می توان در مسائل فرهنگی و اقتصادی موفق بود,

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در جهان تبدیل شده است و با اقتدار و صلابت در منطقه حضور فعالی دارد.

,

مجیدی با بیان اینکه فرهنگ برگرفته از بسیج و مقاومت امروز به جایی رسیده است که یمن با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است و الان دست برتر را دارد گفت: امروز آمریکا افول کرده است و خارج شدن از سوریه نیز یکی دیگر از نشانه های منزوی شدن امریکایی ها است.

,

وی خاطر نشان کرد:راهبرهای تعریف شده آمریکا در مقابل مقاومت و ایستادگی مردم ایران شکست خورده است.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: امروز مقاومت در منطقه شکست های زیادی بر دشمن وارد کرده است که این‌مقاومت برگرفته از فرهنگ انقلابی و بسیجی ملت ایران اسلامی است.

,

مجیدی گفت: هرجا‌ نگاه ما انقلابی و جهادی بود موفق بوده ایم که با همان روحیه مقاومت می توان در مسائل فرهنگی و اقتصادی نیز مانند مسائل دفاعی موفق باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه