اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی خبر داد؛

ثبت‌نام ۵۶ هزار نفر از استان مرکزی در سامانه «سماح»

ثبت‌نام ۵۶ هزار نفر از استان مرکزی در سامانه «سماح»
مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام در سامانه «سماح» اجباری است از نام‌نویسی ۵۶ هزار نفر در سامانه «سماح» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید اسکندری مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: سامانه سماح به عنوان بستر نام نویسی از زائران از ۱۰ شهریورماه سالجاری فعال شده است و تا دو روز مانده به اربعین ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

اسکندری با اشاره به درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir افزود: زائرین می‌توانند با ورود به این سامانه و پرداخت ۱۵ هزار تومان بابت هزینه بیمه به عنوان یکی از الزامات ثبت نام و نیز مبلغ هفت هزار تومان بابت ارائه خدمات پزشکی که در مجموع ۲۲ هزار تومان است، برای ثبت نام اقدام کنند.

,

وی ادامه داد: زائرین اربعین حسینی می‌توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت، اینترنت خانگی و مراکز مجاز اقدام به ثبت نام در این سامانه کنند و بعد از نام‌نویسی در سامانه سماح رسید اینترنتی و کارت زائری را دریافت کرده و آن را در طول سفر همراه خود داشته باشند.

,

مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی گفت: از ابتدای نام‌نویسی زائرین اربعین حسینی تاکنون در استان مرکزی، تعداد ثبت نام کنندگان از مرز ۵۶ هزار نفر عبور کرد.

,

اسکندری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های بعمل آمده مرز خروجی در نظر گرفته شده برای زائران استان مرکزی، مرز مهران است ولی تردد از سایر مرزها بلامانع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه