اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

ورود 30 کاروان اتباع مختلف از مرزهای خراسان رضوی به کشور/ تأمین امنیت دهه آخر صفر پیش‌بینی شده است

ورود 30 کاروان اتباع مختلف از مرزهای خراسان رضوی به کشور/ تأمین امنیت دهه آخر صفر پیش‌بینی شده است
سردار محمدکاظم تقوی گفت: تا امروز نزدیک به 30 کاروان اتباع مختلف وارد خاک کشورمان شده‌اند و نزدیک به 30 هزار نفر مشتاق زیارت وارد کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس؛ در حاشیه بازدید از مرز دوغارون و ورود اتباع کشور افغانستان برای شرکت در کنگره عظیم اربعین اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی، تا امروز استقبال بسیار خوبی از طرف زائران صورت گرفته و مشتاقان زیارت عتبات عالیات در کنگره عظیم اربعین حسینی عازم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بر اساس آمارها در نیروی انتظامی امادگی کامل برای پذیرایی از زائران وجود دارد و تمهیدات لازم برای حرکت در طول مسیر اندیشیده شده است.

,

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تا امروز نزدیک به 30 کاروان اتباع مختلف وارد خاک کشورمان شده‌اند و نزدیک به 30 هزار نفر مشتاق زیارت وارد کشور شدند.

,

وی افزود: در بدو ورود زائران با استقبال مرزبانی و مجموعه ناجا در بخش‌های گذرنامه روبرو هستند و امیدواریم زائران را تا مرزهای شلمچه بدرقه کنیم.

,

سردار تقوی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مبادی مرزی ستقر هستند تصریح کرد: وضعیت مهران و سایر مرزها شرایط خوبی است و امسال مشتاقان اربعین حسینی در سلامت کامل زیارتشان را انجام خواهند داد.

,

وی افزود: موکب های برپا شده در مرز دوغارون خدمات خوبی را در نظر گرفته‌اند و همه سازمانها یکپارچه در خدمت زائران هستند که امیدواریم مورد قبول و عنایت الهی قرار گیرد.

,

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در مجموع برای روزهای پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) تمیهدات ویژه‌ای در خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود: باتوجه به اینکه سال های گذشته جمعیت قریب به نیم میلیون نفر قصد زیارت با پای پیاده را کردند امسال نیز تعداد این مشتاقان به صورت پیاده حضور خواهند یافت.

,

سردار تقوی گفت: تأمین امنیت در ابعاد مختلف انتظامی پیش‌بینی شده و بسیج امکانات در خراسان رضوی محقق شده است.

,

وی افزود: با استقرار عوامل، در بحث مدیریت ترافیک نیز امادگی کامل داریم و در استان با برقراری ستاد دهه پایانی صفر، آمادگی کامل استانی برای پذیرایی از زائران مهیا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه