اخبار داغ

رئیس ستاد مردمی اربعین استان همدان:

60 ایستگاه صلواتی در همدان مزین به نام شهداست/استان همدان میزبان 15 هزار میهمان خارج از استان خواهد بود

60 ایستگاه صلواتی در همدان مزین به نام شهداست/استان همدان میزبان 15 هزار میهمان خارج از استان خواهد بود
رئیس ستاد مردمی اربعین استان همدان با بیان اینکه همدان استان دارالجهاد و شهادت است، گفت: در این راستا از 80 ایستگاه صلواتی اربعین 60 ایستگاه به نام شهدا نامگذاری شده است و این امر در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا موسوی، رئیس ستاد مردمی اربعین استان همدان در حاشیه افتتاح ایستگاه صلواتی حضرت عباس(ع) در مسیر روستای خسرآباد –اسدآباد –کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه 80 ایستگاه صلواتی در سطح استان همدان در مسیر کربلا ایجاد شده است، اظهار کرد: این ایستگاه‌ها با رویکرد مردمی و با کمک‌های خیرین و مردم ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: ایستگاه صلواتی ححضرت عباس(ع) روستای پل شکسته(خسروآباد) هم در رفت و هم آمد زائران کربلا فعال است، افزود: البته در سطح شهرستان اسدآباد 8 ایستگاه صلواتی در رفت و برگشت زائران فعال بود.

,

فعالیت 8 ایستگاه صلواتی در اسدآباد در رفت و برگشت زائران
رئیس ستاد مردمی اربعین و معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان تصریح کرد: هرچه زائر از همدان وارد می شود، خروجی آن از اسدآباد است و بالعکس در بازگشت زائران نیز اولین شهرستانی که وارد استان همدان می‌شوند، اسدآباد است و این جای بسی افتحخار برای استان و شهرستان اسدآباد محسوب می‌شود.

, فعالیت 8 ایستگاه صلواتی در اسدآباد در رفت و برگشت زائران , فعالیت 8 ایستگاه صلواتی در اسدآباد در رفت و برگشت زائران,
,

وی با قدردانی از خادمان امام حسین(ع) در ایستگاه‌های صلواتی خاطرنشان کرد: پذیرایی و استقبال مردم اسدآباد از زائران حسینی بی نظیر است و رضایتمندی آنان در نظرسنجی های سال گذشته و امسال مشهود بوده است.

,

, ,

رضایتمندی از ایستگاه‌های صلواتی اسدآباد بالاست
موسوی افزود: می طلبد که مردم بیشتر در زیرساخت‌های ایستگاه‌های صلواتی کمک رسانی داشته باشند تا خدمات بهتری به زائران داده شود.

, رضایتمندی از ایستگاه‌های صلواتی اسدآباد بالاست, رضایتمندی از ایستگاه‌های صلواتی اسدآباد بالاست,
,

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر زائر از استان همدان به سمت کربلا عبورکردند، افزود: همدان در مسیر 15 استان کشور است که سال گذشته میزبان 10 هزار میهمان خارج از استان بودیم و امسال پیش بینی شده است که این تعداد به 15 هزار میهمان برسد.

,

استان همدان بارانداز مسافری غرب کشور
وی ادامه داد: البته تاکنون حدود 8 هزار میهمان خارج از استان همدان داشتیم که از این مسیر به سمت کربلا حرکت کردند.

, استان همدان بارانداز مسافری غرب کشور , استان همدان بارانداز مسافری غرب کشور,
,

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه استان همدان به عنوان بارانداز مسافری غرب کشور مطرح است، یادآور شد: پیش بینی می شود امسال حدود 3 میلیون الی 3 میلیون و 500 نفر زائر از مسیر استان همدان عبور کنند.

,

وی با بیان اینکه از حدود 80 ایستگاه صلواتی 60 ایستگاه به نام شهدای کشور و شهرستانها نامگذداری شده است، افزود: نامگذاری ایستگاههای صلواتی به نام شهدا با توجه به معرفی تمدن تاریخی و دارالجهاد و شهادت بودن این استان است که رهبر انقلاب هم در بیاناتی این استان را دارالجهاد نامیدند.

,

موسوی تأکید کرد: استان همدان از پایه گذاران برپایی ایستگاههای صلوتی و خدمات رسانی به زائران حسینی بوده است و قصدمان این است که این استان را با وجود شهدای گرانقدر آن به جهان بشناسانیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه