اخبار داغ

مسئول حوزه هنری استان اردبیل خبرداد؛

تولید فیلم مستند «اویان»با محوریت حمایت از کالای ایرانی در اردبیل

تولید فیلم مستند «اویان»با محوریت حمایت از کالای ایرانی در اردبیل
مسئول حوزه هنری استان اردبیل از تولید فیلم مستند «اویان» در راستای حمایت از کالای ایرانی خبرداد و گفت: در این فیلم سعی شده است ضمن بررسی ابعاد مصرف کالای ایرانی، ابعاد مصرف کالای خارجی و نتایج آن نیز مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،امیر رجبی مسئول حوزه هنری استان اردبیل  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تولید فیلم مستند «اویان» در راستای حمایت از کالای ایرانی توسط واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل خبرداد و گفت: در این فیلم سعی شده است ضمن بررسی ابعاد مصرف کالای ایرانی، ابعاد دیگر یا روی دیگر سکه یعنی ابعاد مصرف کالای خارجی و نتایج آن نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفته و به ساز و کارهای مؤثر در این راستا نیز اشاره گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلان‌ما،,  , سبلان‌ما, ،,
رجبی گفت: این مستند به عوامل موفقیت کشورهای همسایه در عرصه حمایت از کالاهای داخلی و همچنین آسیب شناسی از وضعیت کالاهای ایرانی پرداخته و راهکارهای عملی ارائه می‌نماید و فیلمبرداری آن در دو کشور ایران و ترکیه انجام شده است.
,
 
,
 
,
وی به عوامل تهیه این فیلم مشترک پرداخت و گفت:کارگردانی این فیلم مستند را «علیرضا پورنادری»، تصویربرداران ترکیه: هاکان ییلماز و لیلا قدیریان، تصویربردار ایران: بهزاد فرزانه وش، صدابردار: رحمان ابراهیمی، تدوین: بهزاد فرزانه وش و محقق: مژگان فرزانه وش، برعهده داشتند. 
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه