اخبار داغ

با حضور وزیر صمت صورت گرفت؛

کلنگ زنی ۵ طرح صنعتی در سنقروکلیایی / داخلی‌سازی ۴۰۰ میلیون یورویی قطعات خودرو

کلنگ زنی ۵ طرح صنعتی در سنقروکلیایی / داخلی‌سازی ۴۰۰ میلیون یورویی قطعات خودرو
کرمانشاه_ ۵ طرح صنعتی در سنقروکلیایی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ‌زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود ۹۰۰میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۸۲ نفر در سنقروکلیایی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

این طرح ها شامل کنسانتره آهن با ظرفیت ۱۵ هزار تن و اشتغال ۵۰ نفر، کنسانتره منگنز با ظرفیت پنج هزار تن و اشتغال ۲۵ نفر، سولفات منگنز با ظرفیت هزار و ۷۰۰ تن و اشتغال ۲۵ نفر، انواع داروهای منشاء گیاهی با ظرفیت ۱۵ میلیون عدد در سال و اشتغال ۳۰ نفر و نوار و لوله آبیاری از نوع پلی اتیلن با ظرفیت ۲ هزار و ۱۰۰ تن و اشتغال ۵۲ نفر است.

,

حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در این آیین اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان ایجاد یک واحد پایه به تصویب رسید که هنوز اجرایی نشده و خواستار تحقق آن هستیم.

,

وی با اشاره به ظرفیت های این شهرستان بیان داشت: فرش سنقر و کلیایی جهانی شده است اما افندگان این حوزه هنوز از جهت تسهیلات خرد و بیمه مشکلاتی دارند که باید به آنها رسیدگی شود.

,

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بر احداث یک ناحیه صنعتی روستایی در سنقروکلیایی هم تاکید کرد.

,

داخلی‌سازی ۴۰۰ میلیون یورویی قطعات خودرو

, داخلی‌سازی ۴۰۰ میلیون یورویی قطعات خودرو,

 رضا رحمانی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی ۵ طرح صنعتی در سنقروکلیایی اظهار داشت: رویکرد کاری ما حمایت از تولیدکننده، تسهیل تولید و تشویق صادرات با درنظر داشتن بازار مصرف داخلی و جلوگیری از خام‌فروشی است.

,

وی افزود: از واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای کوچک همه جانبه حمایت می شود و برای سرمایه‌گذاران باید فرش قرمز پهن کرد.

,

وزیر صنعت، معدن و تجارت احیا و فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس و خرد را در اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و عنوان کرد: هفت محور و ۳۵ برنامه در این وزراتخانه با جدیت  دنبال می شود.

,

این مسئول تصریح کرد: امسال رونق صادرات را در کشور دنبال می کنیم البته صادرات در برخی موارد با نیاز داخلی در تضاد است که در چنین مواردی به نفع تنظیم بازار داخلی، صادرات در اولویت بعد از تنظیم بازار قرار می‌گیرد.

,

رحمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشد برخی شاخص‌های اقتصادی با وجود تحریم های شدید علیه کشورمان عنوان کرد: در این مدت رشد اکثر تولیدات از جمله رشد ۶.۵ درصدی فولاد، رشد ۱۸ درصدی مس و رشد ۱۳ درصدی شیشه را شاهد بوده ایم.

,

وی با تصریح اینکه در برخی کالاهای خاص مانند خودرو کاهش تولید داشته‌ایم ، ادامه داد: برنامه داریم امسال در زمینه قطعات خودرو نیز ۴۰۰ میلیون یورو داخلی‌سازی کنیم.

,

رحمانی همچنین با قدردانی از حضور سرمایه‌گذاران معدنی در استان تصریح کرد: تضمین خرید محصولات این واحدها پیگیری می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه