اخبار داغ

واکنش پژمانفر به اظهارات رئیس جمهور درباره شورای نگهبان؛

پرداختن به حاشیه‌ها برای فرار از عملکرد ضعیف دولت است/ آقای روحانی اخیرا درباره قرآن هم اظهار نظرهای عجیب و غریب کرده است

پرداختن به حاشیه‌ها برای فرار از عملکرد ضعیف دولت است/ آقای روحانی اخیرا درباره قرآن هم اظهار نظرهای عجیب و غریب کرده است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبیعی است که رئیس جمهور برای فرار از فضای اعتراضی که به دلیل عملکرد ضعیف دولت است به مسائل حاشیه ای بپردازد چرا که تقریبا 6 سال است که در زمینه معیشت و اشتغال مردم هیچ موفقیتی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص شورای نگهبان اظهار کرد: طبیعی است که رئیس جمهور برای فرار از فضای اعتراضی که در مقابل آن ها ایجاد شده است، مسائل حاشیه ای مطرح کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: آقای روحانی اخیرا در خصوص قرآن هم اظهار نظرهای عجیب و غریب کرده اند.

,

حجت الاسلام پژمان فر اولویت امروز جامعه را معیشت و اشتغال مردم عنوان کرد و گفت: آقای روحانی تقریبا 6 سال است که در این موضوع هیچ گونه موفقیتی نداشتند و تورم بی سابقه 42 درصدی را در ایران رکورد زدند و سفره مردم را کوچک تر کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز اقتصاد مردم خراب شده و تولید به شدت کاهش پیدا کرده است و اشتغال به شدت با مشکلات زیادی مواجه است و مردم در مسیر زندگی شان باید سختی های زیادی را پشت سر بگذارند لذا دولت به جای این اظهار نظرها، وظیفه دارد در ارتباط با امور جاری کشور توضیح دهد.

,

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد: در حوزه کشاورزی، در زمینه خرید گندم به استقلال رسیده بودیم ولی امسال با بی تدبیری دولت بیش از 3 میلیون تن خرید کمتری در بازار داشته‌ایم. بنابراین رئیس جمهور با حمله به شورای نگهبان می خواهد جامعه را به این مسائل مشغول کند در حالی که باید به مردم جواب دهد که برای معیشت آنها چه کرده است؟

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه