اخبار داغ

گلایه زوار از وضعیت زیرساخت‌های مرز خسروی؛

وضعیت نامناسب آنتن‌دهی همراه در خسروی/اینجا مشترک موردنظر در دسترس نیست!

وضعیت نامناسب آنتن‌دهی همراه در خسروی/اینجا مشترک موردنظر در دسترس نیست!
زوار مرز خسروی از وضعیت نامناسب آنتن‌دهی تلفن همراه در این مرز ناراضی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، «شما ۳ تماس از دست رفته دارید»؛ هر چند دقیقه یکبار این پیامک آزاردهنده اپراتور همراه روی گوشی زوار در مرز خسروی خودنمایی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

زوار در مسیر ۱۵ کیلومتری مرز خسروی با مشکل شدید آنتن‌دهی تلفن همراه و نت مواجه هستند؛ شبکه‌های تلفن‌ همراه از دسترس خارج می‌شوند و خدمات‌دهی آنها به شدت کند می‌شود.

,

این موضوع موقتی نبوده و تقریبا اکثر قریب به اتفاق  زوار از این عدم آنتن‌دهی ناراضی بودند و گلایه داشتند که چرا زیرساختهای ارتباطی تا اینحد باید مشکل داشته باشد.

,

زواری که در این مسیر پایانی برای اطلاع خانواده‌ها آخرین وضعیت خود را از طریق تلفن همراه به اطلاع آنها می‌رسانند و یا به دنبال هم‌کاروانی‌ها و همسفرانشان هستند با این وضعیت به مشکل برمی‌خورند.

,

, ,

گلایه های زوار از وضعیت نامناسب زیرساختهای ارتباطی در خسروی

, گلایه های زوار از وضعیت نامناسب زیرساختهای ارتباطی در خسروی,

یک خانم زائر که از سیستان و بلوچستان راهی کربلا شده و مرز خسروی را برای خروج انتخاب کرده بود در گفتگو با خبرنگار مرصاد از وضعیت ارتباطی این مرز انتقاداتی داشت.

,

او می‌گفت که در شلوغی و ازدحام گیت‌های سه راهی نصر آباد همسرش را گم کرده بود و به دلیل عدم آنتن‌دهی چند ساعتی را سردرگم بود تا او را پیدا کرد.

,

امثال این خانم بسیار بودند که برای ارتباط با همسفرانشان نمی‌توانستند از تلفن همراهشان استفاده کنند و به دردسر افتاده بودند.

,

یک آقای زائر اردبیلی هم به خبرنگار مرصاد گفت که به خاطر عدم برقراری ارتباط با هم‌کاروانی‌هایش از آنها جا مانده بود و آنها از مرز خارج شده بودند.

,

انتقاد استاندار کرمانشاه از ارائه خدمات همراه اول در مرز خسروی

, انتقاد استاندار کرمانشاه از ارائه خدمات همراه اول در مرز خسروی,

استاندار کرمانشاه در جلسه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه از ارائه خدمات همراه اول در مرز خسروی ابراز نارضایتی کرد و گفت: وضعیت خدمات دهی همراه اول در مرز خسروی بسیار اسفبار است.

,

بازوند گفت: همراه اول بابت اینترنت و تلفن همراه سالیانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان پول از مردم می گیرد و این درست نیست که در این شرایط در مرز خسروی قادر نباشیم تماس تلفنی برقرار کنیم و داد زائران از این که نمی‌توانند حتی یک پیام ارسال کنند درآمده است.

,

وی بیان داشت: البته این مشکل را در زمان زلزله نیز برای مردم وجود داشت.

,

این مسئول تصریح کرد: چرا در این شرایط همه امکانات و خدمات برای مرزهای دیگر فراهم است و ما نمی‌توانیم از این خدمات در مرز خسروی داشته باشیم.

,

, ,

تنها یک چهارم کانال های ارتباطی اشغال شده است /هر گونه تغییر در شبکه که به بهبود ترافیک کمک کند، اعمال می‌شود

, تنها یک چهارم کانال های ارتباطی اشغال شده است /هر گونه تغییر در شبکه که به بهبود ترافیک کمک کند، اعمال می‌شود,

مسیب قبادیان در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در روز جمعه که پرترافیک ترین روز از نظر ارتباطات در مرز خسروی بوده است و حدود ۵۰ هزار نفر در مرز خسروی حضور داشتند، تنها ۲۵ درصد کانال های صوتی و ۵۰ درصد از ظرفیت اینترنت تلفن همراه اول اشغال شده و مابقی ظرفیت ما خالی بوده است.

,

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، ما ظرفیت پوشش ارتباطات تا ۴ برابر میزان مذکور را داشتیم و از نظر پهنای باند دیتا نیز ۵۰ درصد دیگر ظرفیت اشغال نشده وجود داشت.

,

این مسئول تاکید کرد: پیش بینی های ما برای پوشش ارتباطی مرز خسروی و مسیر تردد زوار از کنگاور تا خسروی به گونه ای بوده که بیش از ظرفیت اشغال شده در پرترافیک ترین روز جواب می دهد و تنها یک چهارم کانال های ارتباطی ما اشغال شده بود.

,

قبادیان خاطرنشان کرد: ما به منظور ارتقا ظرفیت های ارتباطی حداقل ۶ سایت را در قصرشیرین و پایانه مرزی خسروی و دو سایت جدید نیز در ورودی شهر قصرشیرین اضافه کرده ایم.

,

وی افزود: همچنین نسبت به ارتقا تکنولوژی تلفن همراه در ۵۳ سایت اقدام کرده ایم و سایت های جدید اضطراری نیز برای مواقع مورد نیاز نصب شده است.

,

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه به افزایش ۱۶ برابری ظرفیت انتقال اشاره کرد و گفت: مسیر رادیویی جایگزین ایجاد شده که در صورت بروز حوادث احتمالی برای فیبر نوری، بتواند جایگزین فیبرنوری شده هندلینگ ترافیک ارتباطی را انجام دهد.

,

قبادیان گفت: شبکه همراه اول شبکه شاخصی است و پارامترها و شاخص های آن به صورت متمرکز از طرف اپراتور همراه اول و به شکل کشوری مانیتور می شود و هر گونه تغییر در شبکه که به بهبود ترافیک و بهبود کیفیت کمک کند، به شکل متمرکز و از راه دور اعمال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه