اخبار داغ

مسئول موکب بندرلنگه:

اطعام روزانه بیش از ۳۰۰۰ زائر در موکب بندرلنگه

اطعام روزانه بیش از ۳۰۰۰ زائر در موکب بندرلنگه
مسئول موکب بندرلنگه با اشاره به فعالیت مستقیم ۵۰ خادم مسئول پذیرایی از زائرین حسینی هستند، گفت: روزانه بیش از سه هزار نفر برای صبحانه، ناهار، شام در این موکب اطعام می شوند که قطعا با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر تعداد این افراد افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدعلی خاوند، مسئول موکب بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه موکب لنگه امسال بدلیل افزایش زوار خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی را از هشتم صفر آغاز کرده است، اظهار کرد: این خدمات تا دو روز بعد از اربعین حسینی نیز ادامه خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی با بیان اینکه ۶۰۰ نفر برای خادمی در این موکب ثبت نام کردند،افزود:در بخش بانوان بصورت محله ای هر روز یک محله توفیق خدمات رسانی به زائران اباعبدالله را بر عهده دارند.

,

مسئول موکب بندرلنگه با اشاره به فعالیت مستقیم ۵۰ خادم مسئول پذیرایی از زائرین حسینی هستند، تصریح کرد: روزانه بیش از سه هزار نفر برای صبحانه، ناهار، شام در این موکب اطعام می شوند که قطعا با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر تعداد این افراد افزوده می شود.

,

خاوند با بیان اینکه حرکت امام حسین (ع) امروز جهانی شده و این تمدن اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب در حال شکل‌گیری است ، خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه‌ها توسط مردم و به صورت خودجوش ارسال شده و بخشی دیگر سازمان ها و نهاد های یاری رسان این موکب شده اند.

,

گفتنی است آدرس این موکب در خروجی بندرلنگه بلوار اربعین،پارک دولت مسجد حجر بن عدی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه