اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان؛

بیش از 3 هزار زائر پاکستانی در میرجاوه اسکان داده شدند

بیش از 3 هزار زائر پاکستانی در میرجاوه اسکان داده شدند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان: نجاتگران این جمعیت بر اساس رسالت خود در اردوگاههای قرار عاشقی نقطه صفر مرزی میرجاوه، اردوگاه الغدیر و زائر سرای شهرستان زاهدان بیش از 3هزار زائر پاکستانی را اسکان داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول راشکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، گفت:  3هزار و ۱۸۷  زائر پاکستانی از  دوازدهم  تا بیستم مهر توسط نجاتگران این  جمعیت در اردوگاههای "قرار عاشقی نقطه صفر مرزی  میرجاوه ، اردوگاه الغدیر و زائر سرای شهرستان زاهدان  " اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ضمن پشتیبانی تمام خدمات ارائه شده به زائران براساس رسالت بشردوستانه و امدادی خود نیز خدمات امدادی و رفاهی به آنان ارائه می نماید .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۵۷۲  نفر از زائران کشور پاکستان از خدمات امدادی سرپایی هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت بهره مند شدند، همچنین جابجایی ۵۴۹ نفر بیمار و سالخورده توسط نجاتگران با  ویلچر از دیگر خدمات ارائه شده به این زائران است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:  توزیع هزار و  ۳۱۱  تخته پتو  ، ۸۲  تخته موکت  و   ۴۰  دستگاه چادر نیز  جهت اسکان اضطراری این زوار نصب شد ، همچنین بدلیل وقوع طوفان تعداد بیش از هزار عدد ماسک نیز  بین زائرین توزیع شده است .
راشکی اذعان کرد:  برپایی موکب اتحاد با همکاری اداره ارشاد و کانونهای فرهنگی و هنری شهرستان میرجاوه و  توزیع   ۴۰۰  جلد قرآن مجید با ترجمه اردو  و توزیع هزار و ۲۰۰  برگ  پوستر های مذهبی در بین زوار پاکستانی از اقدامات فرهنگی انجام شده جهت مهمانان پاکستانی بوده است .

وی تصریح کرد: خدمات امدادی  به زائران اربعین حسینی در این منطقه با حضور  ۲۱۲  نجاتگر و پرسنل انجام گردیده است .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه