اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:

نخستین پرواز زائران مازندرانی به نجف 22 مهرماه انجام می‌شود/افزایش قیمت نداشتیم

نخستین پرواز زائران مازندرانی به نجف 22 مهرماه انجام می‌شود/افزایش قیمت نداشتیم
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: نخستین پرواز زائران استان در روز دوشنبه 22 مهرماه و تنها از فرودگاه بین‌المللی مرکز مازندران انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعدالله وطن خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص زمان پرواز زائران مازندرانی به نجف اشرف اظهار کرد: نخستین پرواز زائران استان در روز دوشنبه22 مهرماه و تنها از فرودگاه بین‌المللی مرکز مازندران انجام می‌شود.

وی افزود: دومین و تا این لحظه، آخرین پرواز هوایی از مازندران به مقصد نجف نیز در روز 23 مهرماه صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: روزهای 29 و 30 مهرماه نیز به عنوان روزهای بازگشت زائرانی که قصد عزیمت به کشور را دارند، در نظر گرفته شده است.

وطن‌خواه با بیان اینکه فروش بلیط به صورت الکترونیکی و از دفاتر مرکزی شرکت هواپیمایی وارش و یا خود فرودگاه انجام می‌شود؛ ادامه داد: مبلغی که برای مسیر رفت و برگشت از ساری به نجف برای ایام اربعین به ما اعلام شده است، دو میلیون و 400 هزار تومان است.

وی در خصوص برخی خبرها از به راه افتادن بازار سیاه قیمت بلیط سفرهای هوایی و افزایش نرخ در روزهای منتهی به اربعین از سوی شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: هیچگونه افزایش قیمتی در نرخ بلیط‌های هوایی از مبدأ مازندران به مقصد نجف صورت نگرفته و قیمت پرواز رفت از ساری به نجف طبق اعلام قبلی، یک میلیون و 200 هزار تومان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه