اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

حمایت های لازم از واحدهای تولید چادر انجام می شود

حمایت های لازم از واحدهای تولید چادر انجام می شود
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: حمایت های لازم از واحدهای تولید چادر انجام و مجوزهای لازم برای فعالیت این قشر ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در قالب طرح همبستگی ملی اصناف و بازاریان به میدان آمده و به یاری سیل زدگان کشور آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه زنجان استان برتر در زمینه جمع آوری کمک به سیل زدگان بود، افزود: 800 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به سیل زدگان ارسال شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب این طرح یک باب حمام در شهرستان ماهنشان از سوی خیرین استان احداث و یک منزل مسکونی تعمیر شد.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان از خدمات رسانی اصناف و خیرین استان در حوزه اربعین خبر داد و گفت: اصناف در تامین مایحتاج موکب های اربعین کمک کردند.

,

حیدری با بیان اینکه این کمک ها از طریق بازاریان و خیرین با کمک ستاد عتبات عالیات استان جمع آوری شد، تصریح کرد: اتحادیه نانوایان استان زنجان نیز در نجف اشرف به صورت رایگان در خدمت زائران حسینی خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: 30 نیروی ماهر اتحادیه نانوایان استان زنجان در نجف اشرف نسبت به پخت نان اقدام می کنند.

,

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل کارگروه پوشاک در زنجان، افزود: حمایت های لازم از فروشندگان چادر انجام و مجوزهای لازم برای فعالیت این قشر ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه