اخبار داغ

مسئول زائر سرای آل یاسین در همدان:

زائرسراهای همدان نیاز به پتو دارند/خدمت در دستگاه امام حسین (ع) افتخار است

زائرسراهای همدان نیاز به پتو دارند/خدمت در دستگاه امام حسین (ع) افتخار است
مسئول زائر سرای آل یاسین در همدان گفت: روزانه ۳۰۰۰ زائر در این زائرسرا پذیرایی می شوند و حدود ۶۰۰ نفر تا بحال اسکان داده شده اند و درخواست داریم که مردم در تهیه پتو به کمک زائر سراها بیایند چرا که در فصل سرد همدان قرار داریم و نیاز به وسایل گرمایشی و پتو هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در هر جایی که قدم بگذاریم کمتر کسی است که با اجتماع بزرگ و حسینی اربعین آشنا نشده باشد حتی کسانی که دین و مذهبی ندارند و به قول خودشان آزاده اند از این قافله و معجزات این سفر و مسافرانش زیاد شنیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

هر ایرانی تمام سال در ایام و مراسمات زیارتی که می رود در آخر مراسم حضور خود در حرم ارباب در اربعین را از خدا می خواهد و کمتر ایرانی است که تا بحال چشمش به حرم های زیبای دو برادر اباعبدالله الحسین و حضرت قمر بنی هاشم نیفتاده باشد.

,

خاطرات سفر اربعین جزو خاطرات فراموش نشدنی هر مسافری است که لحظهبه لحظه آن از خاطرت نمی رود .

,

امسال نیز با تمام تبلیغات دروغی دشمن ازدحام جمعیت و استقبال مردم چندین برابر سال های گذشته است و مرزها مملو از زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند و کسانی که به هر دلیلی توفیق این سفر بزرگ را پیدا نکرده اند در زائرسراهای عاشقی مشغول فعالیت به زائران اباعبدالله هستند.

,

زائر سرای آل یاسین که در شهرک فرهنگیان همدان و روبروی پارک فدک واقع شده است و آماده خدمت رسانی به زائران است.

,

روح الله گمار نوری مسئول زائر آل یاسین به خبرنگار ما گفت: این زائر سرا برای سومین سال متوالی است که افتخار نوکری اباعبدالله را دارد.

,

وی با اشاره به حضور زائران از روزهای نخستین در استان همدان گفت: از 17 مهرماه زائر سرا برپا شده است و تا آخرین حضور زائر در همدان برپا خواهد بود .

,

این مسئول زائر سرا افزود: روزانه 3000 زائر پذیرایی می شوند و حدود 600 نفر تا بحال اسکان داده شده اند که برای استراحت نیاز به تعامل داریم و درخواست داریم که مردم در تهیه پتو به کمک زائر سراها بیایند چرا که در فصل سرد همدان قرار داریم و نیاز به وسایل گرمایشی و پتو هست .

,

نوری در ادامه گفت: زائرانی که مشکل اسکان داشته باشند به مریانج می فرستیم چرا که برای اسکان مشکلی نیست و امکانات بیشتری در اختیار دارند .

,

مسئول زائر سرا خدمت با زائران اباعبدالله را افتخار دانست و گفت: سید الشهدا به تمام زائران و خادمان خود نظر لطف دارد و نوکری در این دستگاه افتخار بزرگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه