اخبار داغ

فرمانده پلیس‌راه کرمانشاه مطرح کرد

لغو محدودیت‌های اعمال شده در مسیر اسلام آبادغرب ـ قصرشیرین

لغو محدودیت‌های اعمال شده در مسیر اسلام آبادغرب ـ قصرشیرین
فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه از لغو محدودیت های اعمال شده در مسیر اسلام آبادغرب تا قصرشیرین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمانشاه و مسیرهای منتهی به مرز خسروی اظهار داشت: هم اکنون تمام مسیرها باز بوده و تردد در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: ترافیک در محورهای منتهی به مرز خسروی نیز نیمه سنگین و روان است و هم بار رفت و هم بار برگشت را در مسیرهای مذکور داریم.

,

فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه از لغو محدودیت های اعمال شده برای خودروها در مسیر اسلام آباد غرب تا قصرشیرین خبر داد و گفت: هم اکنون هیچ محدودیتی در هیچ یک از مسیرهای استان برای تردد خودروها نداریم.

,

این مسئول خطاب به زائران حسینی گفت: زائران گرامی در زمان برگشت از کربلای معلی در ۳۰ تا ۴۰ کیلومتری مرزها، جای امنی را برای استراحت پیدا کرده و سپس مسیر خود را ادامه دهند.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زائران دچار خستگی ناشی از پیاده روی و سفر هستند، برای پیگشیری از وقوع حوادث رانندگی حتما چندساعتی را در مکانی امن استراحت کنند.

,

فعالیت ۹۵ تیم پلیس راه در محورهای استان 

,

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اغلب حوادث رانندگی که طی ایام اربعین رخ می دهد، ناشی از خستگی زائران است، لذا پیش از ادامه مسیر حتما استراحت داشته باشند.

,

این مسئول از فعالیت ۹۵ تیم پلیس راه استان و ۳۰ تیم کمکی در محورهای استان کرمانشاه و مسیر تردد زائران خبر داد و گفت: این تیم ها کار کنترل و نظارت را در محورهای مذکور انجام می دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: تردد از سه راهی نصرآباد به مرز خسروی تنها با اتوبوس امکانپذیر است و اجازه تردد به خودروهای شخصی داده نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه