اخبار داغ

فرماندار قصرشیرین عنوان کرد

ورود بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین به قصرشیرین/ استفاده از ظرفیت پارکینگ دستگاه‌ها

ورود بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین به قصرشیرین/ استفاده از ظرفیت پارکینگ دستگاه‌ها
فرماندار قصرشیرین از ورود بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین به این شهرستان از زمان بازگشایی مرز تاکنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص آخرین وضعیت پارکینگ ها و اسکان زائران در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت شهرستان از همه نظر مطلوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: با توجه به تراکم جمعیت طی روزهای مذکور و ساعت تردد زائران، مردم در مراکز اسکان تدارک دیده شده در شهرستان و مرز خسروی از جمله هتل ها، زائرسراها، سالن های ورزشی و...اسکان داده شده اند و تمام مراکز مذکور آمادگی کامل برای اسکان و پذیرایی زائران را دارند.

,

فرماندار قصرشیرین از ورود بیش از ۱۰۰ هزار زائر حسینی به شهرستان قصرشیرین از زمان بازگشایی مرز تاکنون خبر داد و گفت: زائران در تمام ورودی های شهر مورد استقبال و احترام قرار گرفته و پس از پذیرایی در مسیر با خیال راحت و از طریق مرز خسروی عازم کربلای معلا شدند.

,

این مسئول در پاسخ به اینکه تاکنون چند درصد ظرفیت پارکینگ ها پر شده است، گفت: با توجه به اینکه ما ۷ پارکینگ در شهرستان قصرشیرین با وسعت ۱۲۰ هکتار و یک پارکینگ در مرز خسروی با وسعه ۱۰ هکتار داریم و می توان ۴۵ تا ۵۰ هزار خودرو را در پارکینگ های قصرشیرین جای داد، پارکینگ های ما هنوز هم ظرفیت پذیرش دارند.

,

وی تصریح کرد: علاوه بر پارکینگ های مذکور ما پارکینگ های اختصاصی محیط دانشگاه ها و دستگاه های شهرستان ها را نیز آماده داریم که در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

,

تاتار با بیان اینکه تمام موکب های ما نیز در مسیر تردد زائران از ورودی قصرشیرین تا مرز خسروی فعال بوده و به نحو احسن به پذیرایی از زائران حسینی می پردازند.

,

فرماندار قصرشیرین از بکارگیری ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از سه راهی نصرآباد تا خسروی خبر داد و گفت: ۳۵ دستگاه اتوبوس نیز کار انتقال زائران از پارکینگ ها به سه راهی نصرآباد را به عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه