اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی‌:

فتنه دشمنان در عراق باری دیگر با شکست روبرو شد/ دست و بازوی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را باید بوسید

فتنه دشمنان در عراق باری دیگر با شکست روبرو شد/ دست و بازوی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را باید بوسید
نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری دست و بازوی سرلشکر شهید صیاد شیرازی را بوسیدند، ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش سیستم عدالت خواهانه جهان است لذا باید دست و بازوی شما را بوسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با سرتیپ دوم ستاد دکتر کریم چشک رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است و از روزی که با امام راحل بیعت کرد تا به امروز، قدم‌های بسیار بزرگی برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با سرتیپ دوم ستاد دکتر کریم چشک رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است و از روزی که با امام راحل بیعت کرد تا به امروز، قدم‌های بسیار بزرگی برداشته است.,
 
,
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی با یک واسطه که نیابت عامه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، ارتش امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز کشور عراق قد راست کرده است و به عنوان پذیرای یوم الله اربعین حسینی مطرح و دشمن را به خشم آورده. سال گذشته دشمنان توطئه‌ای در بصره به راه انداختند که شکست خوردند و امسال نیز توطئه‌ی دیگری طرح‌ریزی کردند که باز با شکست روبرو شدند.
,
 
,
آیت الله عبادی عنوان کرد: آمریکا نیز آن‌قدر رسوایی به بار آورده  که می‌خواهند تمامی تقصیرات را به گردن ترامپ بیندازند و استیضاحش کنند در حالی که خود سیستم مشکل دارد.
,
 
,
وی اظهار کرد: در اربعین حسینی تنها شیعیان حضور ندارند بلکه از تمامی اقشار از جمله برادران اهل سنت، مسیحیان، هندوها، زرتشتی‌ها، ارمنی‌ها و... حضور دارند، این پیام اربعین حسینی کارساز خواهد بود و روز به روز نیز توسعه پیدا خواهد کرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مقام معظم رهبری دست و بازوی سرلشکر شهید صیاد شیرازی را بوسیدند، ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش سیستم عدالت خواهانه جهان است لذا باید دست و بازوی شما را بوسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه