اخبار داغ

سرانه پایین مطالعه در آمریکا/ مطالعه کتاب عامل افزایش مهارت های تفکر و تمرکز

سرانه پایین مطالعه در آمریکا/ مطالعه کتاب عامل افزایش مهارت های تفکر و تمرکز
تمرین کتاب خواندن باعث ایجاد تعامل شناختی شده و بر همدلی، ادراک اجتماعی و هوش هیجانی تأثیر می گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ با فاصله گرفتن از مطالعه در عصر تکنولوژی و فناوری های شگرف باید این سؤال را مطرح کرد که چرا خواندن کتاب باید در اولویت شما باشد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

این اظهارات بر طبق آماری است که توسط مرکز تحقیقات پیو (Pew) منتشر شده است. بیش از یک چهارم (26 درصد) از بزرگسالان آمریکایی اعتراف می کنند که حتی در طول سال گذشته نیز کتابی نخوانده اند. اگر جزء این گروه هستید، بدانید که علم از این ایده که مطالعه به چندین دلیل برای شما خوب است، حمایت می کند.

, Pew,

خواندن داستان به شما کمک می کند تا ذهنی با آمادگی و خلاقیت بیشتر داشته باشید

, خواندن داستان به شما کمک می کند تا ذهنی با آمادگی و خلاقیت بیشتر داشته باشید,

بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه تورنتو، شرکت کنندگان در آزمایشِ مطالعه که داستان های کوتاه می خوانند در مقایسه با همتایانی که مقاله های غیر داستانی مطالعه می کنند، ذهن بازتری داشتند.

,

اگرچه خواندن کتاب های غیر داستانی به دانش آموزان اجازه می دهد تا موضوع را یاد بگیرند، اما همیشه به آنها در فکر کردن در مورد آن موضوع کمکی نمی کند.

,

 

,

, ,

افرادی که کتاب می خوانند مدت زمان بیشتری زندگی می کنند

, افرادی که کتاب می خوانند مدت زمان بیشتری زندگی می کنند,

محققان ییل (Yale) با مطالعه بر روی 3،635 نفر از افراد بالاتر از 50 سال دریافتند کسانی که روزانه 30 دقیقه کتاب می خوانند، به طور متوسط ​​23 ماه بیشتر از کسانی که مطالعه نمی کنند یا خوانندگان مجله زندگی می کنند.

,

ظاهرا تمرین کتاب خواندن باعث ایجاد تعامل شناختی می شود که موارد زیادی از جمله واژگان، مهارت های تفکر و تمرکز را بهبود می بخشد. همچنین می تواند بر همدلی، ادراک اجتماعی و هوش هیجانی تأثیر بگذارد. مجموع این امور به افراد کمک می کند تا طولانی تر در کره زمین بمانند.

,

خواندن 50 کتاب در سال چیزی است که در واقع می توانید آن را عملی کنید

, خواندن 50 کتاب در سال چیزی است که در واقع می توانید آن را عملی کنید,

در حالی که خواندن حدود یک کتاب در هفته ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما این کار حتی توسط پر مشغله ترین افراد نیز قابل انجام است.

,

"استفانی هوستون" نویسنده گفت که فکر کردن در مورد اینکه انسان وقت کافی نداشته باشد، بهانه ای مسخره است. حالا که او هدف خود را برای خواندن 50 کتاب در یک سال عنوان کرده، می گوید که وقت های تلف شده خود را در خواندن صفحات کتاب در رختخواب، قطار، هنگام استراحت برای غذا و حتی در صف انتظار، معامله کرده است.

,

او 2 ماه پس از آغاز چالش خود اظهار داشت که علاوه بر آرامش و رضایت درونی بیشتر، خواب وی بهبود یافته و بیش از آنچه تصور می کرد آموخته است.

,

 

,

, ,

افراد موفق از خوانندگان کتاب هستند

, افراد موفق از خوانندگان کتاب هستند,

افراد موفق به دلیل مطالعه فراوان به دستاوردهای بالایی دست می یابند و مشتاق پیشرفت خود هستند. در واقع، مدیران موفق کتاب هایی خوانده اند که آنها را به جایگاه کنونی رسانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه