اخبار داغ

فرماندار ملکشاهی:

خدمات دهی شش موکب به زائران در ملکشاهی / مسیر ملکشاهی در تسهیل بار ترافیکی استان موثر است

خدمات دهی شش موکب به زائران در ملکشاهی / مسیر ملکشاهی در تسهیل بار ترافیکی استان موثر است
فرماندار ملکشاهی با اعلام اینکه مسیر ملکشاهی به مهران زیربار ترافیک روان تردد زائرین اربعین قرار گرفته ، از آماده بودن زیرساختهای جاده ای و دیگر امکانات خدماتی و رفاهی به زائرین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

"محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیداردر ملکشاهی گفت: مسیر ایلام – ملکشاهی – مهران به طول 105 کیلومتر از چند سال گذشته به عنوان مسیر موازی و دوم نقش ویژه ای در تردد و تسهیل بار ترافیکی زائرین به مرز مهران داشته است  و بعلت موقعیت کوهستانی و جنگلی از منظر گردشگری نیز مورد توجه هموطنان و زائرین از سراسر کشور قرار گرفته است.

, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی با اعلام آماده بودن زیرساخت‌های جاده‌ای و دیگر امکانات خدماتی و رفاهی اظهار کرد: از سال گذشته  تا کنون بیش از 15 نقطه حادثه آفرین مسیر ایلام – ملکشاهی –مهران با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال رفع شده و اقداماتی جهت از جمله بهسازی ، آسفالت ، خط کشی ، ایمن سازی و نصب علائم انجام گرفته است.

,

تاسمه افزود: تمهیدات لازم در خصوص پذیرایی، استقبال و تسهیل در تردد زائران از مسیر ملکشاهی انجام گرفته است و علاوه بر موکب مرکزی شهرستان، پنج موکب در طول مسیر نیز با محوریت مردم و پشتیبانی دستگاه های اجرایی از زائران پذیرایی می‌کنند.

,

فرماندار ملکشاهی استقرار شش اکیپ امداد و نجات جاده ای، پنج اکیپ فوریتهای پزشکی و استقرار عوامل راهداری و انتظامی در طول مسیر را از جمله این خدمات دهی عنوان کرد و گفت: همه امکانات شهرستان در جهت خدمات به زائرین بسیج شده است.

,

وی با اشاره به نقش ویژه مسیر ملکشاهی به مهران به عنوان راه موازی مسیر اصلی خاطر نشان کرد: از چند روز گذشته تردد رفت و برگشت زائرین در این مسیر آغاز شده و این مسیر دارای بار ترافیکی روانی است.

,

تاسمه همچین از ساماندهی رفت و برگشت زائرین در داخل شهر ارکواز خبر داد و یادآور شد: جهت جلوگیری از گره ترافیکی در داخل شهر نیز تمهیدات خاصی اتخاذ شده است.

,

فرماندار ملشاهی ادامه داد: مردان و زنان این دیار به رسم محلی و با پخت غذاهای گرم، نان ساجی و سوغات محلی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند.

,

وی، مهمان‌ نوازی مردم این شهرستان در پذیرایی و استقبال از زائران اربعین را قابل تقدیر دانست و گفت: خدمات دیگری از جمله اسکان، خدمات درمانی و رفاهی نیز به زائران اربعین ارائه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه