اخبار داغ

جلسه ۱۳۵ شورای اسلامی شهر بندرعباس:

رفع کمبود ها فضای سبز دربندرعباس نیاز به مشارکت شهروندان دارد

رفع کمبود ها فضای سبز دربندرعباس نیاز به مشارکت شهروندان دارد
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:کمبود فضای سبز نیاز به مشارکت شهروندان دارد، اما این مشارکت نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که نگاه و برنامه ویژه‌ای در این زمینه انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز:جلسه ۱۳۵ شورای اسلامی شهر بندرعباس پیش ظهرامروز با دستورکار گزارش عملکرد و برنامه های 7 ماه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کمبود ها فضای سبز دربندرعباس نیاز به مشارکت شهروندان دارد

, کمبود ها فضای سبز دربندرعباس نیاز به مشارکت شهروندان دارد,

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه بعضی از مشکلات است که از گذشته بوده و قرار شده برنامه ریزی شود اما نشده،اظهار کرد:اسکان مهمانان نوروزی یکی از این مشکلات است که هرساله با آن مواجه هستیم.

,

وی افزود:کمبود فضای سبز نیاز به مشارکت شهروندان دارد، اما این مشارکت نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که نگاه و برنامه ویژه‌ای در این زمینه انجام نشده است.

,

جراره با بیان اینکه دکه‌های سطح شهر باید یک متولی داشته باشد تصریح کرد: مناطق سازمان‌های مختلف مشکلات را به یکدیگر ارجاع می‌دهند و کار مردم انجام نمی‌شود

,

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: المان‌های سطح شهر قبل از قرار گرفتن باید در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس بررسی و تائید شوند.

,

سرانه فضای سبز شهر بندرعباس  6.2 دهم است

, سرانه فضای سبز شهر بندرعباس  6.2 دهم است,

مصطفی خادم،سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بندرعباس با اشاره برنامه های این سازمان در6 ماه اول سال اظهار کرد:عمده ترین بخش فعالیت این سازمان اجرائی است که در حوزه آب که مدیریت منابع فعالیت های گسترده ای انجام شده است.

,

وی افزود: بخش های توسعه ،آموزش و برنامه ریزی از دیگر بخش های فعالیت این سازمان می باشد.

,

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بندرعباس با بیان فعالیت ها در بخش منابع آب  پرداخت و گفت:افزایش بهربرداری از چاه ها و افزایش ظرفیت آبشرین کن ها شناسایی زه آب‌های جدید در مناطق سه‌گانه از فعالیت‌های اجرایی ما درزمینهٔ مدیریت منابع آب بوده است.

,

وی افزود : سیستم آبیاری و آبرسانی به گیاهان آبیار تحت فشار  از بلورهای  خلیج فارس ،دانشگاه ،یابود ،شهدا و انتهای بلوار ابوموسی انجام شده است

,

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بندرعباس با بیان اینکه 40هکتار فضای سبز برای ورد های شهر است عنوان کرد:که قرار که چند حفر چاه برای احداث این مناطق داشته باشیم

,

خادم  خاطرنشان کرد: خصوص سرانه فضای سبز شهر بندرعباس نیز 6.2 دهم است که با کمربند سبز حدود 10 تا 12 مترمربع برای هر شهروند است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه