اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری همدان:

اعزام نیروهای شهرداری همدان به کربلا

اعزام نیروهای شهرداری همدان به کربلا
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه به شهر کربلا نیروهای شهرداری و تجهیزاتی را اعزام کردیم گفت: بیش از ۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۲ دستگاه ماشین آلات به کربلا اعزام کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به خدمات رسانی شهرداری همدان در ایام اربعین در شهر کربلا اظهار داشت: شهرداری همدان با توجه به تکلیفی که از طرف ستاد اربعین کشور به کلان شهرها ابلاغ می شود شهرداری همدان هم خدماتی را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: خدماتی که شهرداری همدان در ایام اربعین به زائرین ارائه می دهد در سه بخش خارج از کشور، در مرز خسروی و در داخل شهر همدان است.

,

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در خارج از کشور و به شهر کربلا نیروهای شهرداری و تجهیزاتی را اعزام کردیم عنوان کرد: این تجهیزات و نیروهای شهرداری برای پاک سازی و تنظیف شهر کربلا رفتند و در این راستا ۱۲ دستگاه از پرس زباله و کامیون و همچنین بیش از ۸۰ نفر نیروی انسانی را اعزام کردیم و تا یک روز بعد از اربعین در کربلا حضور دارند.

,

علی ضمیر در ادامه خاطر نشان کرد: در مرز خسروی و در شهر همدان است هم شهرداری همدان خدماتی را در مسیر زائرین ارائه می دهد.

,

وی به ابلاغ وزارت کشور به کلان شهرها در خصوص خدمات رسانی به زائرین اشاره کرد و گفت: در این راستا به مرز خسروی اتوبوس اعزام کردیم.

,

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در داخل شهر هم فضا سازی هایی در مسیر تردد زائرین توسط شهرداری صورت گرفته عنوان کرد: در مسیر زائرین المان ها، تابلو های تبلیغاتی مخصوص این ایام، جهت نما نصب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه