اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد؛

تجهیز 110 خانه ورزش روستایی به لوازم ورزشی

تجهیز 110 خانه ورزش روستایی به لوازم ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تعداد خانه های روستایی استان گفت: امسال 110 خانه روستایی در استان زنجان به لوازم ورزشی تجهیز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خلیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تجهیز خانه های روستایی به لوازم ورزشی، اظهار کرد: هر روستایی که مکان مناسبی در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار دهد تجهیز خانه روستایی انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تجهیزات موجود در خانه های روستایی، ابراز کرد: میز پینگ پونگ، فوتبال دستی، دارت، شترنج و تشک تاتامی از تجهیزاتی است که در اختیار خانه های روستایی قرار می گیرد.

,

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تجهیز خانه های روستایی با هدف توسعه ورزش و اوقات فراغت روستائیان انجام می شود، عنوان کرد: در سال 96 فقط 10 خانه روستایی مجهز به لوازم ورزشی در استان وجود داشت.

,

وی با اشاره به آمار خانه های روستایی مجهز به لوازم ورزشی در استان، تصریح کرد: اکنون تقریبا 120 خانه روستایی مجهز به لوازم ورزشی وجود دارد.

,

خلیلی با اشاره به سیاست های ورزش و جوانان، افزود: افزایش تعداد خانه های روستایی مجهز به لوازم ورزشی یکی از سیاست های این سازمان است و ما نیزبه دنبال اجرای این سیاست هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال افزایش اعتبار برای این طرح هستیم تا روستاییان بیشتری از امکانات ورزشی بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: در این راستا در شورای آموزش و پرورش استان تجهیز سالن های وزشی و یا سالن مناسب مدارس جهت تجهیز آن سالن ها به لوازم ورزشی مطرح شد.

,

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به شرط اولیه طرح تجهیز مدارس روستایی، عنوان کرد: مدارس روستایی با شرط استفاده روستاییان از تجهیزات بعد از ساعت اداری انجام می شود.

,

وی با اشاره به تجهیز 110 خانه روستایی به لازم ورزشی، تصریح کرد: برای تجهیز مدارس و خانه های روستایی تجهیزات جدید نیزخریداری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه