اخبار داغ

ثبات نرخ مرغ در بازار/ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید

ثبات نرخ مرغ در بازار/ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید
عضو هیئت مدیره کانون مرغداران گوشتی گفت: امروز هر کیلو مرغ گرم با نرخ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برومند چهارآیین عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۲۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او افزود: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ تا پایان هفته تفاوت چندانی نداشته باشد.
,
 
,
چهارآیین قیمت مرغ در ایام اربعین را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به ازدیاد تقاضا جهت نذورات در ایام اربعین پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ ۵ الی ۶ درصد افزایش یابد.
,
 
,
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی از افت مجدد قیمت جوجه یک روزه در بازار خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون متوسط قیمت هر قطعه جوجه یک روزه ۲ هزار و ۵۵۰ تا ۲ هزار و ۶۰۰ تومان است در حالی که پیش بینی می‌شد قیمت به مرز ۳ هزار تومان برسد.
,
 
,
او کاهش تمایل مرغداران به جوجه ریزی را دلیل اصلی افت قیمت در بازار اعلام کرد و گفت: با توجه به تقاضای کنونی مرغداران پیش بینی می‌شود که قیمت جوجه در روز‌های عادی نوسان چندانی نداشته باشد.
,
 
,
چهارآیین درباره آخرین وضعیت بازار نهاده‌های دامی اظهار کرد: هم اکنون قیمت ذرت و کنجاله سویا در بازار آزاد با نرخ مصوب ۱۰ تا ۱۲ درصد اختلاف دارد و چنانچه توزیع ذرت همانند کنجاله سویا در بازارگاه‌های نهاده‌های کشاورزی صورت گیرد معضل مرغداران مرتفع می‌شود.
,
 
,
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه محبوبیتی در توزیع کنجاله سویا در بازارگاه‌های نهاده‌های کشاورزی وجود ندارد، بیان کرد: مرغداران به صرف جوجه ریزی و داشتن کد ده رقمی می‌توانند سوخت و نهاده‌های دامی مورد نیاز را با نرخ واقعی کمتر از مدت زمان یک هفته از این بازارگاه‌ها تحویل بگیرند که این امر مانع دلالی و واسطه گری می‌شود.
,
 
,
او قیمت هر کیلو کنجاله سویا را ۲ هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان در بازارگاه‌های نهاده‌های کشاورزی اعلام کرد و افزود: این در حالی است که در بازار آزاد با نرخ سود ۲ هزار و ۷۰۰ به مرغداران توزیع می‌شود؛ همچنین هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و ۷۵۰ تا یک هزار و ۸۰۰ تومان و در برخی مواقع بالاتر از این رقم در بازار توزیع می‌شود.
,
 
,
چهارآیین درباره آخرین وضعیت صادرات مرغ بیان کرد: با توجه به ازدیاد زائر ایرانی به عراق هم اکنون مقدار محدودی صادرات به صورت قاچاق به این کشور در حال انجام است چرا که اخذ تعرفه بالا دست و پای صادرات را بسته است.
,
 
,
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به اتخاذ به تصمیمات خلق الساعه دولت خبری از صادرات رسمی به بازار‌های هدف نیست این در حالی است که در صورت منطقی شدن تعرفه و عوارض صادرات می‌توان در بازار‌های هدف حرفی برای گفتن داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه