اخبار داغ

استمداد دهیار دارابکلا از مسئولان راهداری؛

جاده سورک به دارابکلا ایمن نیست/ خطر تردد برای مردم 9 روستا

جاده سورک به دارابکلا ایمن نیست/ خطر تردد برای مردم 9 روستا
دهیار دارابکلا شهرستان میاندورود گفت: جاده سورک مرکز این شهرستان به دارابکلا به طول پنج کیلومتر ایمن نیست و علائم هشدار دهنده و حتی خط کشی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: جاده سورک مرکز شهرستان میاندورود به دارابکلا به طول پنج کیلومتر ایمن نیست و علائم هشدار دهنده و حتی خط کشی ندارد.

وی بیان کرد: این جاده دو بانده بوده وهیچ‌گونه روشنایی نیز ندارد و خط‌کشی آن نیز تقریبا محو شده است و شانه خاکی هم ندارد.

دهیار دارابکلا، خاطرنشان کرد: چهار سال است که برای خط‌کشی این مسیر با مسئولان اداره راه رایزنی کردیم اما تاثیری نداشت و نبود اعتبار را دلیلی برای انجام ندادن خط‌کشی این مسیر اعلام کردند.

دباغیان تاکید کرد: در شب که جاده روشنایی ندارد این خط‌ها می‌تواند به رانندگان کمک کند که در حال حاضر به‌دلیل نامشخص بودن و همچنین جاده دو بانده مسیر، خطرات زیادی برای رانندگان و افراد غریبه دارد به‌خصوص زمانی که هوا بارانی باشد.

وی با بیان اینکه این جاده چند پیچ خطرناک دارد و برای اصلاح آن باید اقدام شود، افزود: چندین سال است که درخواست و پیگیری کردم که این مسیر تعریض شود اما هنوز جواب مناسبی به ما داده نشد.

دباغیان گفت: این جاده محل عبور و مرور 9 روستا است و همچنین به‌دلیل داشتن جنگل زیبا، محل رفت و آمد مسافران زیادی است به‌خصوص در زمان تعطیلات و اعیاد که روزانه چند هزار دستگاه خودرو از این مسیر عبور می‌کنند به همین دلیل نیاز به توجه جدی مسئولان دارد تا از وقوع حوادث جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: این جاده علاوه بر نداشتن روشنایی، چشم گربه‌‎ای و شب‌رنگ هم ندارد که باعث شده در شب عبور از آن بسیار خطرناک باشد.

دهیار دارابکلا گفت: این جاده حاشیه خاکی مناسبی هم ندارد و بیش از 15 سال است که حاشیه آن شن ریزی نشده و اداره راه اقدامی تا به حال انجام نداده است اما هر زمان مردم می‌خواهند ساخت و ساز انجام دهند متر می‌گیرند و می‌آیند حساب کتاب می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه