اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت ملکشاهی خبر داد؛

استقرار12دستگاه آمبولانس در مسیرهای ارتباطی ملکشاهی

استقرار12دستگاه آمبولانس در مسیرهای ارتباطی ملکشاهی
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت: 12 دستگاه آمبولانس در مسیرهای ارتباطی ملکشاهی به منظور خدمات دهی به زائران اربعین مستقر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "صمیر جمشیدی"، مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ملکشاهی گفت: با توجه به اینکه مسیر ملکشاهی به عنوان راه دوم و موازی مسیر اصلی به مهران شناخته شده و هر ساله نیز این مسیر نقش مهمی در تردد زائران داشته تمهیداتی در حوزه بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: امسال برای خدمات رسانی مطلوب در حوزه بهداشت و درمان از سه راهی ایلام - ملکشاهی تا مهران 12 دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین و تجهیزات پزشکی مستقر شده است.

,

جمشیدی افزود: یک پایگاه مرکزی به همراه چهار اکیپ سیار بهداشت و درمان، اورژانس امام رضا(ع) و درمانگاه شبانه روزی نیز به صورت ویژه تا پایان برگشت زائران در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت: در مدت تردد زائران اربعین تمامی پرسنل بهداشت و درمان این مرکز با حضور در موکب ها و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی بر بهداشتی بودن مواد غذایی نظارت خواهند کرد.

,

مسیر ارتباطی ملکشاهی به مهران بعنوان مسیر دوم تردد زائرین اربعین هر ساله نقش ویژه ای در تسهیل بار ترافیکی مسیر اصلی داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه