اخبار داغ

فرمانده سپاه چرداول:

بسیج امکانات سپاه برای خدمات دهی به زائران اربعین درچرداول

بسیج امکانات سپاه برای خدمات دهی به زائران اربعین درچرداول
فرمانده سپاه چرداول گفت:سپاه باهمه ظرفیت ها در خدمت رسانی به زائران اربعین به میدان آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ پاسدار "پاکزاد نوید"، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار درچرداول گفت: شهرستان چرداول به عنوان مبادی اصلی ورودی استان ایلام هرساله میزبان زائران اربعین حسینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی افزود:در ایام اربعین مسیرهای ارتباطی شهرستان چرداول به مرکز استان زیربار ترافیک رفته از این شاهد خدمت رسانی دستگاهها واقشار مختلف مردم به زائران اربعین هستیم.

,

نوید اضافه کرد: سپاه، بسیج، دستگاههای اجرایی و مردم شهرستان چرداول هر ساله با آغوش گرم از زائرانی که از شهرستان چرداول تردد می کنند، پذیرایی می نمایند.

,

فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی افتخاری بزرگ است و مردم شهرستان چرداول، بسیجیان و  دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با تمامی امکانات به زائرین عزیز خدمت رسانی خواهند کرد.

,

وی تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته کلیه امکانات سپاه و بسیج ، دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستانهای چرداول  برای خدمت رسانی به زائرین اربعین بسیج شده است.

,

وی با اشاره به پای کار بودن سپاه وبسیج در ایام اربعین گفت:گروههای جهادی، آحاد بسجیان و نیروهای کادر سپاه به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زائران اربعین هستند که در برگیرنده اقدامات مختلفی نظیرتامین امنیت، اسکان، مواد غذایی و... می شود.

,

نوید ادامه داد: دو موکب جهت پذیرایی از زائرین در نقاط مختلف برپا شده و دو موکب هم برای مسیر برگشت زائران در نظرگرفته شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه چرداول امنیت مسیرهای ارتباطی شهرستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: نیروهای سپاه ناحیه، عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان بصورت شبانه روزی در مسیرهای ارتباطی شهرستان در حال گشت می باشند و امنیت کامل در مرکز شهرستان و کلیه مبادی ورودی و خروجی برقرار است.

,

نوید خاطرنشان کرد:مساجد، باشگاههای ورزشی ومراکز زیارتی و... برای اسکان زائران در نظر گرفته شده وتدابیر لازم برای تامین لوازم وغذای گرم اندیشیده شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه چرداول در ادامه  گفت:  تاکنون جلسات هماهنگی متعددی جهت خدمات رسانی به زائرین برگزار شده و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان در حال  خدمات رسانی به زائرین عزیز می باشند.

,

فرمانده سپاه ناحیه چرداول تصریح کرد:امسال شاهد مراسم باشکوه اربعین خواهیم بود وحدت شیعیان به رخ جهانیان نشان داده خواهد شد تا دشمنان اسلام هرچه بیشتر به افول خود نزدیک تر شوند.

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه