اخبار داغ

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان:

نذورات مردمی اربعین بیشتر از سال های گذشته است

نذورات مردمی اربعین بیشتر از سال های گذشته است
رئیس ستاد مردمی اربعین همدان گفت: حمایت های مردمی نسبت به سال قبل بیشتر شده اما از مردم تقاضا داریم برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتری به زائران داشته باشیم نذورات مالی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا موسوی، رئیس ستاد مردمی اربعین همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تاکنون رشد 3 برابری حضور زائران نسبت به سال گذشته داشتیم گفت: تا امروز حدود سه میلیون نفر زائر از استان همدان عبور کردند و پیش بینی می شود این تعداد نفرات در بازه بازگشت به حدود چهار میلیون برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان، با اشاره براینکه تعداد 85 ایستگاه صلواتی و زائرسرا در استان پذیرای زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند افزود: زائران در 75 زائرسرا شب مانی دارند.

,

وی، از حضور 35هزار نفر خادم در ایستگاه ها خبرداد و تصریح کرد: تعداد 10 هزار نفر از این خادم ها به طور مستقیم خدمت رسانی می کنند و مابقی خدام در منازل و آشپزخانه ها فعال اند.

,

موسوی، با تاکید براینکه 50 درصد تعداد خادم ها خانم هستند و برای تدارکات و ملزومات آشپزخانه فعالیت می کنند اظهار کرد: ایستگاه های  صلواتی فعال اند چون مردم پای کارهستند و اگر حمایت های مردمی نباشد موکب ها بسته می شوند.

,

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان، با اشاره براینکه حمایت های مردمی نسبت به سال قبل بیشتر شده گفت: حمایت ها و نذورات بیشتر اجناس می باشد و نذورات مالی کمتر شده است.

,

وی، با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتری به زائران داشته باشیم نذورات مالی داشته باشند تصریح کرد: برای آخر هفته که بازگشت زائران بیشتر است نیاز به حمایت های بیشتری از سوی مردم داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه