اخبار داغ

مسئول زائرسرای علمدار مریانج:

پنج روز پس از اربعین نیز پذیرای زائران هستیم

پنج روز پس از اربعین  نیز پذیرای زائران هستیم
مسئول زائرسرای علمدار مریانج، گفت: موکب به مدت ۲۰ روز فعال است و آمادگی خدمت رسانی به پنج هزارنفر را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید حاجی بابایی، مسئول زائرسرای علمدار مریانج، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه این زائرسرا در خیابان امام خمینی(ره) و در حسینیه ۱۴ معصوم است گفت: امسال برای سومین سال متوالی است که این موکب را برپا کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی، با اشاره براینکه این زائرسرا با نذورات مردمی فعال و پذیرای زائران اباعبدالله الحسین(ع) است افزود: عموم مردم به ویژه مردم مریانج کمک های مالی و همچنین مواد اولیه مورد نیاز همچون برنج، روغن، حبوبات، گوشت، مرغ، پنیر و… را به  زائرسرا می رسانند.

,

مسئول زائرسرای علمدار مریانج، با تاکید براینکه این موکب به مدت ۲۰ روز پذیرای زائران است تصریح کرد: ما هرساله از ۱۵ روز قبل از اربعین خدمت رسانی به زائران را آغاز می کنیم و تا پنج روز پس از اربعین نیز فعال هستیم.

,

حاجی بابایی، با بیان اینکه این زائرسرا حدود ظرفیتی پنج هزار نفری دارد ادامه داد: در بحث اسکان و تهیه تدارکات برای پنج هزار نفر مشکل نداریم و تاکنون حدود هزار و ۵۰۰ نفر در این  زائرسرا بودند و این تعداد در مدت زمان بازگشت زائران بیشتر می شود.

,

وی، با اشاره براینکه زائرسرای علمدار مریانج دارای ۱۱۰ خادم می باشد گفت: حدود ۷۰ نفر از این خادم ها خانم هستند برای تدارکات و شست و شوی ظروف کمک می کنند.

,

مسئول زائرسرای علمدار مریانج، در پایان با تاکید براینکه فعالیت های فرهنگی در این موکب برقرار است افزود: شهدای شهر و همچنین بزرگان و عارفان شهر را به زائران معرفی می کنیم و از خدا خواستاریم امام حسین(ع) همیشه مدال نوکری را برگردن ما بیاندازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه