اخبار داغ

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان:

حذف مدارس غیردولتی فاقد استحکام بنا از سیستم آموزشی/ استاندار زنجان فرصت سه ساله داد

حذف مدارس غیردولتی فاقد استحکام بنا از سیستم آموزشی/ استاندار زنجان فرصت سه ساله داد
مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان از فرصت سه ساله استاندار زنجان برای حذف مدارس غیر دولتی فاقد استحکام بنا از چرخه آموزشی آموزش و پرورش استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت مدارس غیر دولتی درچرخه آموزشی آموزش و پرورش، اظهارکرد: هیچ مدرسه غیردولتی در استان وجود ندارد که استحکام بنا نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه لازمه فعالیت مدارس غیر دولتی استحکام بنا است، ابراز کرد: برخی از مدارس که در سال های گذشته ساخته شده اند که استحکام ندارند و این مدارس فقط سه سال اجازه فعالت دارند.

,

مدیرکل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به تصمیمات اخذ شده در شورای آموزش و پرورش، عنوان کرد: ادامه کار برخی از مدارس که استحکام نبا نداشته اند با دستور استاندار سه سال امکان جذب دانش آموز به آنها داده شد.

,

وی با بیان اینکه مدارسی که استحکام بنا نداشته اند و با دستور استاندار سه سال امکان فعالیت به آنها داده شده است باید تا سه سال آینده فکری برای خود کنند، خاطر نشان کرد: بعد از سه سال مدارس غیر دولتی که استحکام بنا ندارند اجازه ادامه فعالیت به آنها داده نمی شود.

,

صفری با اشاره به اینکه اکثر مدارس غیر دولتی استان خانه هایی هستند که تبدیل به مدرسه شده اند، بیان کرد: مدارس غیر انتفاعی نوساز نیز وجود دارد ولی تعداد آن مدارس کم است.

,

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در فضای آموزشی نیازمند فضا های آموزشی است، تصریح کرد: نظر دولت در این نوع مسائل بر برون سپاری کار ها است.

,

مدیرکل اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس با اشاره به اینکه ما تباع دولت هستیم و چون نظر دولت بر برون سپاری است، افزود: غیر ممکن است که ما همه مدارس را تایید نکنیم.

,

وی با بیان اینکه هر مدرسه ای که اکنون در حال ارائه خدمات آموزشی است مورد تایید ماست، خاطر نشان کرد: مدارس غیر دولتی که استحکام بنا ندارند را در سه سال آینده ما تایید نخواهیم کرد و آن مدارس باید هرچه سریعتر برای خود فکری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه