اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مصداق امروز لبیک به امام حسین(ع) حضور در راهپیمایی اربعین است/ سیل خروشان جمعیت در اربعین؛ از «هیهات من الذله» در روز عاشورا پرده‌برداری می‌کنند

مصداق امروز لبیک به امام حسین(ع) حضور در راهپیمایی اربعین است/ سیل خروشان جمعیت در اربعین؛ از «هیهات من الذله» در روز عاشورا پرده‌برداری می‌کنند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لبیک گفتن به امام حسین علیه السلام در هر زمان مصداقی دارد، گفت: مصداق لبیک امروز به سیدالشهدا علیه السلام حضور در راهپیمایی عظیم اربعین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اربعین سید الشهدا علیه السلام گفت: شیعه از ابتدای تشکیل امت اسلامی تا به امروز درگیر موضوع مهمی به نام امامت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه در شیعه حس ولایت پذیری همواره موج می زند، تصریح کرد: سوغات تبعیت از ولی زمان و امام معصوم علیه السلام پیروی از ولی فقیه که نائب معصوم علیه السلام است و این امر حس ولایت پذیری است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: یکی از مختصات امامیه معرفت و شناخت امام زمان است که در طول تاریخ به گونه های مختلف محل تبادل نظر و بحث بوده است که تأثیرات عمیقی در جغرافیای سیاسی مردم دنیا و به ویژه مسلمانان جهان داشته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار عنوان کرد: نکته مهم این است که دین ستیزی، ولایت گریزی و عدالت ستیزی هیچ کدام نتوانسته اند موضوع امامت را تحت الشعاع خود قرار دهد اکنون در همین راستا است که اربعین سالار شهیدان و زیارت آن امام حسین علیه السلام معنی و مفهوم پیدا می کند و بر طبق احادیث رسیده از معصومین علیه السلام کار اساسی دین اسلام همین امر است.

,

وی اظهار کرد: هنگامی که مردم با سیل خروشان خود اباعبدالله علیه السلام را زیارت می کنند در واقع از ولایت که رکن اساسی دین اسلام دفاع می کنند و از «هیهات من الذله» در روز عاشورا پرده برداری می کنند و در جواب «هل من ناصر ینصرنی» لبیک می گویند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لبیک گفتن به امام حسین علیه السلام در هر زمان مصداقی دارد، گفت: مصداق لبیک امروز به سیدالشهدا علیه السلام حضور در راهپیمایی عظیم اربعین است.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار در پایان خاطر نشان کرد: اگر در روز عاشورا در سرزمین داغ کربلا طرفداران و یاران سیدالشهدا علیه السلام 72 تن بودند؛ امروز مسلمانان از اقصی نقاط عالم طرفدار واقعی سید و سالار شهیدان هستند و بذر معارفی که ایشان با خود خود در مغز آدمی کاشته است امروز به درستی آّبیاری شده و به خوبی بهره برداری می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه