اخبار داغ

وضعیت راه‌های کشور:

ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مرزها

ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مرزها
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورها، اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در هیچ محوری بارش باران و پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در استان ایلام در دو محور ایلام به  مهران محدوده های کنجانچم، روستای گلان، سه راهی ماربره، روستای مهدی آباد و کمربندی مهران ترافیک پرحجم و روان و محور ایلام به سرابله محدوده تونل آزادی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
,
 
,
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین در استان خوزستان در سه محور خرمشهر- شلمچه ترافیک پر حجم و روان و محور سوسنگرد- چذابه و محور بستان-چذابه ترافیک عادی و روان گزارش شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: در استان کرمانشاه در سه محور سرپل ذهاب-قصر شیرین به مرز خسروی ترافیک عادی و روان و محور حمیل-کرمانشاه و محور کرمانشاه-بیستون در هر دو مسیر ترافیک پر حجم و روان اعلام شده است.
,
 
,
سرهنگ رحمانی تصریح کرد: همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادره کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره هستیم.
,
 
,
وی در پایان تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه