اخبار داغ

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب مطرح شد؛

دستگاه‌های مسئول در امر فرهنگ عمومی به وظیفه خود عمل کنند/کتابچه فرهنگی شهر میاندوآب تهیه و تدوین شود

دستگاه‌های مسئول در امر فرهنگ عمومی به وظیفه خود عمل کنند/کتابچه فرهنگی شهر میاندوآب تهیه و تدوین شود
در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب بر لزوم تهیه و تدوین کتابچه فرهنگی و مسئولیت ادارات و نهادهای مختلف در امر فرهنگ تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، امام جمعه میاندوآب امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی میاندوآب با اشاره به وظایف مهم هر یک از دستگاهها در زمینه فرهنگ؛ اظهار کرد: مخاطب بسیاری از بایدها که مطرح می شوند، خود ما هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: مسئولان باید پای کار بوده و تلاش کنند تا فرهنگ عمومی در مسیر صحیح قرار گیرد.

,

وی با اشاره به ایام اربعین حسینی، گفت: باید عرصه و فضا را متناسب با این ایام تغییر داد و در چندین نقطه شهر، مواکب برپا شود.

,

حسن زاده در ادامه با انتقاد از برخی موضوعات؛ تصریح کرد: متاسفانه نتوانستیم برای یک ایستگاه صلواتی در این شهر یک کیسه شکر پیدا کنیم، کارخانه ای که نمی تواند یک شکر برای امورات فرهنگی کمک کند و ضررش بیشتر از نفعش است؛ به چه دردی می خورد؟ بیماری آسم از اثرات آن است، منفعت کارخانه قند و شرکت نفت برای شهر ما چیست؟ وقتی نمی توانند ریالی به امورات شهری کمک کنند، باید به همان اندازه که ضرر می زنند، به همان اندازه نیز کمک کنند.

,

وی تصریح کرد: سپاه در دورترین نقاط به محرومیت زدایی و امورات فرهنگی می پردازد.

,

کتابچه فرهنگی شهر تهیه و تدوین شود

, کتابچه فرهنگی شهر تهیه و تدوین شود, کتابچه فرهنگی شهر تهیه و تدوین شود,

, ,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ نیز در این جلسه با تاکید بر برنامه ریزی مناسب در زمینه فرهنگ، اظهار کرد: باید کتابچه فرهنگی شهر تهیه و تدوین شود و مسئولان برای اجرایی نمودن آن تلاش کنند تا در طول سال در زمینه فرهنگ عمومی راهکارها و برنامه ها اجرایی شوند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: باید گفتمان انقلاب و امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب تبیین و ترویج شود.

,

وی گفت: باید در حوزه فرهنگ عمومی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی گام برداشت.

,

پالهنگ با تاکید بر لزوم مدیریت فضای مجازی، تصریح کرد: متاسفانه در فضای مجازی یک سری از متولیان، خوراک و مهمات دشمن را در فضای مجازی فراهم می کنند و باید با این افراد برخورد شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: رواج پوشش و سبک زندگی غربی، مواد مخدر، طلاق و… از جمله مواردی است که باید در بحث آسیب های اجتماعی با آن مقابله شود.

,

وی هم چنین با تاکید بر اینکه مسئولان نباید محافظه کار باشند، افزود: در امورات فرهنگی باید از محافظه کاری و کم کاری خودداری کرد.

,

نباید در جنگ رسانه ای فضا را خالی کرد

, نباید در جنگ رسانه ای فضا را خالی کرد, نباید در جنگ رسانه ای فضا را خالی کرد,

, ,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ، اظهار کرد: امروز بنگاههای رسانه ای دشمن برای ترویج فرهنگ خود تلاش می کنند.

,

حسام شیرازه محبت با بیان اینکه نباید فضا را خالی کرد، گفت: در فضای مجازی خودتحریمی و فضا را خالی کردیم و استفاده کردند ولی خوشبختانه دوباره رجوع شده است.

,

وی هم چنین بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در امر آموزش و فرهنگ عمومی تاکید کرد.

,

در ادامه این جلسه رئیس دادگستری و جمعی از حاضران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه