اخبار داغ

امام جمعه موقت کرمانشاه:

زوار با زیارت کوتاه شرایط را برای حضور دیگر زائران فراهم کنند

زوار با زیارت کوتاه شرایط را برای حضور دیگر زائران فراهم کنند
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: زائران اربعین با حضور و زیارت کوتاه اربعین شرایط را برای حضور دیگر زوار فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد حجتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز،  با اشاره به اینکه عاشورا اسلام را احیا کرد، اظهار داشت: اربعین نیز تداوم واقعه کربلا است و شرکت در مراسم اربعین تجدید عهدی با آرمانهای امام حسین(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: امروز این حرکت عظیمی که در پیاده روی اربعین می بینیم و اتحاد و همبستگی بین مسلمانان را رقم زده است در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

,

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین یک جنبش عظیم است که استکبار و دشمنان اسلام را تضعیف و هر سدی که در مقابل اهداف عاشورایی قرار بگیرد از بین می برد.

,

آیت الله حجتی این پیاده روی را به یک رزمایش عظیم تشبیه کرد و بیان داشت: این رزمایش می تواند جوانان را بیشتر با آرمانهای اسلام و انقلاب پیوند بزند و توطئه های شوم دشمنان را در نطفه خاموش کند و یاس و نا امیدی برای دشمنان در پی داشته باشد.

,

وی بیان داشت: اصل زیارت اربعین مستحب و رعایت حقوق دیگران واجب است و اگر زائرین عزیز احساس کنند با ماندن زیاد در این مکان زیارتی حقی از کسی ضایع می شود باید در این مکان زیاد توقف نداشته باشند و بلافاصله پس از زیارت به موطن خود برگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه