اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه:

زائران اربعین مدت حضور در عتبات عالیات را کاهش دهند

زائران اربعین مدت حضور در عتبات عالیات را کاهش دهند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر فراهم شدن شرایط زیارت برای همه زوار گفت: زائران اربعین مدت حضور در عتبات عالیات را کاهش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص لزوم زیارت اربعین اظهار داشت: امروز اربعین به یک مراسم جهانی تبدیل شده است و این حرکت عظیم در حفظ و نگهداری ارزشهای اسلام بسیار موثر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: اینکه پس از ۱۴۰۰ سال میلیونها نفر در مراسم اربعین شرکت می کنند به واسطه قدرت و عظمت اسلام است.

,

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مسلمانان در مراسم اربعین حسینی اتحاد و همبستگی مسلمانان را به جهانیان نشان می دهد و همین امر رعب و وحشت در دل مستکبران ایجاد خواهد کرد.

,

آیت الله ممدوحی در خصوص کوتاه کردن زمان زیارت نیز به زوار توصیه ای داشت و افزود: زائرین وقتی که می بینند جمعیت زیاد است و مردم در تنگنا و سختی هستند باید سعی کنند مدت زیارت را کوتاه کنند و هر چه سریعتر برگردند.

,

وی ادامه داد: در این خصوص در روایات نیز وارد شده است که « به زیادت برو و زود برگرد » چرا که در شرایطی که ازدحام زیاد است توقف زیاد نمی تواند مفید باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه