اخبار داغ

مسئول موکب یالثارات الحسین(ع) دورود:

روزانه ۵۴۰۰ بسته غذا بین زائران توزیع می‌شود

روزانه ۵۴۰۰ بسته غذا بین زائران توزیع می‌شود
مسئول موکب یالثارات الحسین(ع) دورود گفت: روزانه ۵ هزار و ۴۰۰ بسته غذا بین زائران حسینی توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مراد ساکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در موکب یالثارات الحسین(ع) که در عراق مستقر است اسکان و تغذیه زائران حسینی فراهم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با بیان اینکه روزانه پنج بسته های غذایی بین پنج هزار و ۴۰۰ نفر توزیع می‌شود‌ افزود:موکب یالثارات الحسین(ع) دورود غیر از ایام اربعین نیز فعالیت دارد و در معراج‌الشهدای اهواز نیز حضور داشته ‌است.

,

مسئول موکب یالثارات الحسین(ع) دورود عنوان کرد: امسال در کنار مجمع مواکب در کشور سوریه نیز حضور داشتیم؛ مردم لرستان با حمایت‌های مادی و معنوی خود ما را در برپایی موکب‌ها در کشور عراق همراهی کردند.

,

وی بیان کرد: شهر دورود دارای پنج موکب است و مردم از هیچ کوششی برای خدمت به زائران حسینی دریغ نمی‌کنند؛ دستگاه تمام‌اتوماتیک نانوایی را خریداری کرده‌ایم که این نانوایی از سه روز گذشته به‌محض ورود به کشور عراق دایر شده و علاوه بر تأمین نیاز موکب یالثارات، موکب‌های ازنا، دلفان و بانک ملی را برای توزیع نان پشتیبانی می‌کند.

,

ساکی گفت: میزان پخت نان در این ایام پخت و توزیع روزانه پنج هزار قرص نان بوده که اگر تقاضا بیشتر باشد برای پخت اضافه نان مشکلی نداریم؛ در حال حاضر با کمبود آب و یخ مواجه هستیم.

وی اظهار داشت: اغتشاشات همزمان با ایام اربعین در کشور عراق بیشتر شبیه یک توطئه بود تا دشمنان حضور میلیونی مردم در اربعین را کمرنگ کنند اما آنان به هیچ جایی نخواهند رسید.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه