اخبار داغ

در ماه جاری صورت گرفت؛

عقد قراردادهای ۷۰ میلیارد تومانی میان شرکت‌های دانش بنیان‌ خراسان شمالی با ۲ صنعت کشوری

عقد قراردادهای ۷۰ میلیارد تومانی میان شرکت‌های دانش بنیان‌ خراسان شمالی با ۲ صنعت کشوری
مدیر مرکز رشد اسفراین از عقد قراردادهایی به ارزش 74 میلیارد تومان میان پنج شرکت دانش بنیان استان با صنعت فولاد اسفراین و صنعت خودروی کشور طی ماه جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران گرمه ای، رئیس پارک علم و فناوری استان در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در ماه جاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه صنعت فولاد در محل صندوق نوآوری شکوفایی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در استان تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک ,

گرمه ای افزود: در این گردهمایی 15 شرکت بزرگ فولادی کشور همچنین 70 شرکت دانش بنیان و استارت آپ حوزه صنعت فولاد شرکت کرده بودند که شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها توانمندی های خود را معرفی و شرکت های بزرگ فولادی نیز نیازهای فناورانه خود مطرح کردند.

,

وی در ادامه اعلام کرد: در این گردهمایی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با چهار شرکت دانش بنیان خراسان شمالی قراردادی به مبلغ 34 میلیارد تومان به منظور خرید آهن اسفنجی، آلومینات کلسیم و منیزیم منعقد کرد تا این مجتمع صنعتی با تامین این مواد اولیه محصول نهایی فولاد آلیاژی را تولید کند.

,

رئیس پارک علم و فناوری استان در بخش دیگری از سخن خود به برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه خودرو در محل صندوق نوآوری شکوفایی کشور در ماه جاری نیز اشاره کرد و گفت: در این گردهمایی شرکت های بزرگی از جمله ایران خودرو، سایپا و دیگر شرکت های صنعت خودرو سازی کشور حضور داشتند.

,

وی اعلام کرد: در این رویداد نیز قراردادی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان میان شرکت مگا موتور سایپا و یک شرکت دانش از بجنورد منعقد شد.

,

وی افزود: شرکت دانش بنیان از بجنورد متعهد است که بدنه ی " ای سی یو" کاملا بومی را برای این شرکت خودرو سازی بسازد.

,

گرمه ای خاطر نشان کرد: در حال حاضر این شرکت خودروسازی کشور این محصول را از محل واردات تامین می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه