اخبار داغ

مدیر ساخت و توسعه شهرسازی استان همدان:

امسال ۱۲ کیلومتر راه روستایی در همدان به بهره برداری می رسد

امسال ۱۲ کیلومتر راه روستایی در همدان به بهره برداری می رسد
مدیر ساخت و توسعه راه های روستایی اداره راه و شهرسازی استان همدان از بهره برداری ۱۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب نادیان رفیع امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص ساخت و توسعه راه های روستایی استان گفت: هم اکنون در استان ۳ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۲ هزار و ۷۲۰ کیلومتر از این راه آسفالت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه ۸۴ کیلومتر راه روستایی در استان در دست ساخت است افزود: امسال ۱۲ کیلومتر از این راه به بهره برداری می رسد.

,

مدیر ساخت و توسعه راه های روستایی استان همدان ادامه داد: وضعیت برخورداری استان همدان از راه های آسفالته روستایی از میانگین کشوری بالاتر است.

,

نادیان رفیع ادامه داد: کمتر روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان است که راه آسفالته روستایی نداشته باشد و معدود روستایی بالای ۲۰ خانوار در همدان وجود دارد که راه آسفالته نداشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین راه های روستایی در دست ساخت و ارتقا راه روستایی چشین – ابرو در همدان، باند رفت و برگشت حیدره امامزاده محسن و راه روستایی نهاوند- گیان است.

,

نادیان رفیع در خصوص مشکلات عمده ساخت راه های روستایی نیز بیان کرد: عمده مشکل تخصیص اعتبارات در طول دو سه سال گذشته بوده که در این چند وقت فقط توانسته ایم قیر مصرفی را از وزارت راه برای آسفالت راه های روستایی بگیریم.

,

وی با اشاره به اینکه امسال راه روستایی شیخ جراح به مسجدین در شهرستان کبودراهنگ به طول ۶ کیلومتر آسفالت شده است اظهار کرد: ساخت راه روستایی ناصرآباد به زین آباد در شهرستان کبودراهنگ در دست اجراست و یک کیلومتر از راه روستایی دره راست در شهرستان ملایر نیز آسفالت شده است.

,

نادیان رفیع در پایان خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات راه های روستایی استان چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان بوده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه