اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان:

پذیرایی از 1500 زائر پاکستانی در نهبندان/خدمت‌رسانی از محل موقوفات مرتبط است

پذیرایی از 1500 زائر پاکستانی در نهبندان/خدمت‌رسانی از محل موقوفات مرتبط است
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان گفت: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده که تا کنون به 1500 زائر خدمات‌دهی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، حمید بهادری رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  حمید بهادری رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب‌های مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.,

 

,

وی با بیان اینکه تاکنون این موکب‌ها به یک‌هزار و 500 نفر از زائران خدمت‌رسانی داشته‌اند، افزود: این تعداد در قالب 25 اتوبوس از زائران پاکستانی در وعده‌های مختلف پذیرایی شدند.

,

 

,
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان بیان کرد: زائران پاکستانی در این موکب‌ها با چایی، خرما و یک وعده صبحانه نیز پذیرایی شده و بعد از استراحت کوتاهی مجدد حرکت کردند.
,
 
,
بهادری عنوان کرد: این موکب‌ها تا بعد از اربعین حسینی و برگشت آخرین کاروان زائران پاکستانی برپا خواهد بود و از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می‌کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی از محل موقوفات مرتبط و کمک خیران هر سال صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خراسان‌جنوبی یکی از مسیرهای اصلی عبور زوار پاکستانی به سمت عتبات عالیات است.
,
 
,
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نهبندان گفت: خدمت رسانی به زائران پاکستانی هر ساله در استان انجام می‌شود و امسال نیز این زوار در مسیر رفت و برگشت مهمان استان و شهرستان نهبندان خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه