اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

بار دیگر اقتدار و عزت اطلاعات سپاه با دستگیری سرکرده سایت ضد انقلاب ثابت شد

بار دیگر اقتدار و عزت اطلاعات سپاه با دستگیری سرکرده سایت ضد انقلاب ثابت شد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یکی از سرکرده های سایت ضد انقلاب توسط چشمان تیزبین فرزندان انقلاب به ام افتاده است و می توان گفت این اقدام یکی دیگر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به دستگیری روح الله زم توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه که جهانیان باید به آن اعتراف کنند و سر تعظیم در مقابل آن فرود بیاورند بیداری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه با دستگیری این فرد بار دیگر صلابت، اقتدار، عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت شد، تصریح کرد: این اقدام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خاطره دستگیری شرور معروف در مسیر هوایی را زنده می کند که در آن ایام نیز تمام دنیا اقتدار ایران اسلامی را تحسین کردند.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز نیز یکی از سرکرده های سایت ضد انقلاب توسط چشمان تیزبین فرزندان انقلاب به ام افتاده است و می توان گفت این اقدام یکی دیگر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

,

حسن‌پور افزود: فردی که سال ها با استفاده از شایعات بی اساس، تهمت و افتراء به مسئولین و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یأس، نا امیدی و خالی کردن دل مردم اقدام به ایران هراسی کرده است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اقدام مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متوجه فعالیت های سرویس اطلاعاتی بیگانه و استفاده آنها از افراد مختلف برای ایجاد شایعات و تهمت ها به منظور ایجاد یأس در بین مردم شده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه