اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر مطرح کرد

صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج ابزاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی

صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج ابزاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر صندوق‌های قرض الحسنه بسیج را ابزاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدرضا خمسیه دوشنبه شب در آیین افتتاح خانه محروم با بیان اینکه سپاه در قالب حمایت مالی از کار آفرینان و کارهای زیر ساختی در زمینه اشتغال زایی اقدامات خوبی انجام داده است گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است تا بر اساس نقشه راه انقلاب در راستای توزیع عادلانه و برقراری عدالت اجتماعی در موازنه برنامه های انقلاب اسلامی همه مردم از برکات آن بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج در کنار نهادها و دستگاه های اداری با کمک خیرین برای خدمت رسانی در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی قدمهای موثری با همکاری کمیته امداد امام خمینی در ساخت پروژه های خانه های محروم در پوشش مددجویان کمیته امداد و بهزیستی انجام داده و از سال گذشته پنج خانه محروم ساخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر بیان کرد: امیدوارم نسبت به اشتغال‌زایی با راه‌اندازی صندوق های قرض الحسنه در بخش کار آفرینی و در قالب شعار سال رونق تولید در عرصه اشتغال گامهای موثری برداریم.

مسئول بسیج سازندگی رامسر نیز در ادامه اظهار کرد: محوریت اصلی بسیج سازندگی ساخت خانه های محروم و رفع محرومیت‌زدایی است.

حسین زارع گفت: بسیج و سپاه در راستای برنامه هایی که در سالهای اخیر در سطح استان با محوریت اصلی بسیج سازندگی دارد نسبت به رفع محرومیت زدایی با ساخت خانه های محروم اقدام کرده است.

وی افزود: یک خانه مددجوی تحت پوشش کمیته امداد با کمک خیرین و کمیته امداد ساخته شد و ساخت خانه محروم با زیر بنای ۴۲ متر که ۲۵ میلیون توسط کمیته امداد و با کمک خیرین ساخته شد و ۶۰ میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه