اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

اجرای 238 پروژه از سوی بسیج سازندگی زنجان

اجرای 238 پروژه از سوی بسیج سازندگی زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در حال حاضر در مجموع 238 پروژه از سوی بسیج سازندگی استان اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت وگو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: در قالب طرح همبستگی ملی اطلاعات 179 واحد اخذ شده است و این واحدها احداث می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 100 واحد مسکونی در قالب این طرح برای افراد محروم استان احداث می شود، افزود: این واحدها که در سیل اخیر آسیب دیده بود، از نو احداث می شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه این 100 واحد در مرحله سفت کاری است، افزود: تلاش می شود تا در هفته بسیج این واحدها در استان به بهره برداری برسند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به فعالیت 160 گروه جهادی در ایام تابستان در استان زنجان،خاطرنشان کرد: در ایام پس از تابستان از ظرفیت بسیج محلات و اقشار استفاده می شود.

,

امندی با بیان اینکه 138 پروژه نیز در زمینه های تامین آب شرب کشاورزی، احداث درمانگاه،مسجد و سالن ورزشی در حال اجرا است، بیان داشت: در حال حاضر 238 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان اجرایی می شود.

,

امندی با اشاره به حضور هشت گروه جهادی برای خدمات رسانی به زائران اربعین، تصریح کرد: این گروه ها در زمینه های توزیع آب معدنی، غذای گرم، پذیرایی و راهنمای از زائران خدمات رسانی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه