اخبار داغ

معاون عمرانى استاندار اردبیل خبرداد:

احداث٤٠٠ واحد مسکونى در اردبیل/ اجرای پروژه های بازآفرینی شهری نیازمند حمایت همه دستگاه ها است

احداث٤٠٠ واحد مسکونى در اردبیل/ اجرای پروژه های بازآفرینی شهری نیازمند حمایت همه دستگاه ها است
معاون عمرانى استاندار اردبیل حمایت همه دستگاهها از اجرای پروژه های بازآفرینی شهری را ضروری دانست و گفت: براى رونق دادن به ساخت و ساز در بخش مسکن، احداث ٤٠٠ واحد مسکونى در حال پیگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مسعود امامی یگانه معاون عمرانى استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به نتایج  نشست هیات مدیره ستاد بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت تراکم بافت شهری در برخی از مناطق شهرهای استان بویژه در اردبیل لازم است همه دستگاهها از جمله شهرداریها توجه ویژه ای به طرح های بازآفرینى شهرى کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلان‌ما,  ,  ,  , سبلان‌ما,

وی در ادامه سخنان خود به اختصاص اعتبار براى طرح های مطالعاتی و اجرای پروژه هاى بازآفرینى،اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبارات تبصره ١٨ به منظور تکمیل پروژه هاى باز آفرینى شهرى،تخصیص قیر رایگان براى محلات با توجه به شرایط جوى و فصل کارى محدود در استان از جمله کارهای انجام گرفته در راستای طرح های بازآفرینی شهری است.

,

امامی یگانه به تشریح وضعیت ساخت و ساز مسکن در استان اردبیل نیز پرداخت و گفت: ساخت ٤٠٠ واحد مسکونى براى رونق ساخت و ساز  در بخش مسکن و تامین نیاز متقاضیان که در مرحله آگهى براى انتخاب پیمانکار مى باشد، در حال پیگیری است.

,

وی با بیان اینکه باز آفرینى شهرى یکى از دغدغه هاى اصلی دولت است، گفت:  اولویت اول و سیاست اصلى وزارت راه و شهرسازى تولید و رونق مسکن است که در این خصوص قرارداد تخصیص تسهیلات کم بهره براى خانه اولى ها بین وزارت راه و شهرسازى و بانک مسکن در حال انجام است.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه